![]() |
Ik zoek mijzelf waar,.
Ik heb hier geen goede titel voor. Ook geen slechte.
Kom er nu pas achter dat de laatste strofe een eindrijm bevat. En de rijm in strofe 2 is er eigenlijk ook gewoon toevallig. in mijn bubbel keur ik alles af is iedereen fout en ik geniaal ik ken geen respect kan niets apprecieren niemand accepteren alleen mezelf prefereren erger me aan alles wens de dood aan een ieder geluk aan mij laat niemand toe neem geen risico tot vertrouwen of verraad zing hard om niets te horen ogen gesloten ik zie zwart |
Ik mis de leesteken hier een beetje. Vind de slotzin mooi gevonden, bereikt het, imo, gewenste effect. Vind de laatste strofe dan ook t mooist.
|
Ik vind dat je schrijfstijl naar het einde toe steeds brokkeliger wordt, en dat vind ik eigenlijk zonde. 'in mijn bubbel' vind ik ook wat vreemd klinken, evenals 'wens de dood / aan een ieder / geluk aan mij', ik weet wat je hiermee probeert te zeggen maar vind de zinsbouw niet zo mooi.
Je schrijft wel eigen/apart, dat vind ik wel mooi, en het is ook wel krachtig, maar qua woordgebruik vind het toch wat minder; ik vind het te kortaf eigenlijk de laatste twee strofen. |
ik vind hem opzich wel mooi. als mis ik zoals ave9 al zegt de leestekens. verder vind ik het cursief geschreven erg vervelend lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |