![]() |
Nieuw Strung Out-nummer online
2 november komt 'Exile in oblivion' uit van strung out, en dr staat al een mp3tje online op http://www.strungout.com/ genaamd Lucifermotorcade
ik vind m erg wennen, maar hoe vaker ik m luister hoe beter die wordt.. al haalt ie t vooralsnog niet bij no voice of mine ik ben erg benieuwd naar t hele album |
ok en nu ben ik er verslaafd aan
|
nah kvin um wel beter dan no voice of mine eigenlijk, was gelijk verkocht toen ik um hoorde... die nieuwe stijl bevalt me zeker wel!
|
Hm, k vind dat nieuwe liedje niet echt eigenlijk. Dunno. Klinkt op het eerste oor gewoon neit echt lekker.
En live vind ik ze ook steeds meer tegen beginnen te vallen.... Kortom. Wat mij betreft mogen ze eigenlijk weleens ophouden met bestaan eigenlijk. Ze hebben hun beste periode allang gehad. |
(N)
je moet ervan houden, die nieuwe stijl maar ik vind t juist alleen maar vet, want zo worden ze live ook steeds diverser toch alleen maar awesome om live nummers als no voice of mine en velvet alley afgewisseld te horen worden met wrong side of the tracks en too close to see etc. (zoals laatste keer) |
Citaat:
|
nou too close to see wil ik live altijd wel horen, perfecte opener ook alleen openden ze nu met NVOM
|
is best leuk nummer, als je het los ziet van de oude strung out.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |