![]() |
Lucky
wie van dit forum kent die discotheek Lucky... Die staat in Rijssen is is eigenlijk best wah bekent.. (benk beetjuh nieuwsgierig na of dr mensen uit die buurt hier zijn) trouwens rijssen ligt in de buurt van Almelo Knuf mij
|
Nooit van gehoord. Ook niet van Rijssen trouwens.
Typ normaal, boer. Knuf, mij |
volgens mij is het een roep om intimiteit
knuf mij! |
Ik ben er weleens geweest met een verre neef van mij. Best een hippe tent. Mede omdat er allerlei verschillende zalen zijn.
rock, oldies, trance/hardstyle/hardcore, r&b. Best cool opgezet allemaal. Maargoed, ik kom er alleen als ik bij hem ben, en dat is ongeveer 1 x in de 2 jaar. |
Citaat:
|
1.
|
Ik ken het, ben er vroeger wel aantal keer geweest, maar zodra je een rijbewijs hebt is dat echt een kutdiscotheek. :p Komt nogal veel jong grut (15 - 17 jaar), dus als je wat ouder wordt niet leuk meer. Heel af en toe kom ik er nog als er zo'n speciale avond is voor 18/20+ (Clubqlusive oid, Dancensation, etc). Maar op zich wel mooie discotheek ja. :)
|
Ik ben er 2 keer geweest, vond het wel een leuke discotheek, net wat Reverend zegt: veel zalen, verschillende muziekstijlen. Heb me er wel vermaakt. Ook niet achterlijk duur ofzo.
|
Ik ben er 1 keer geweest, en dat was toen Machine Head er speelde. Maar dat telt zeker niet.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |