![]() |
Als je nu zou stoppen met forummen...
Hoe denk je dat je dan herinnerd zou worden?
Zal je uberhaupt gemist worden? Zou men je niet gewoon een een linkse aap/rechtse hufter/gelovige sukkel vinden? Ik zou denk ik herinnerd worden als een rechtse sadistische eikel met onzinreply's. |
Citaat:
|
Door velen als (recentelijke) Kantine-spammerd.
|
Citaat:
harderrrr |
Citaat:
|
Ik denk niet dat zoveel mensen me echt zouden missen eerder niemand
|
Citaat:
|
als een arrogante, kinderachtige, te strenge ex forumbaas :o
|
Ik denk niet dat iemand op het forum me zal herinneren/missen.
|
Citaat:
Oh, en ontopic: Citaat:
|
Ik raak in vergetelheid
|
Citaat:
Ik jou ook. :) |
Citaat:
Haha, dat haal ik zo in, schaaknerdje. En dan heb je niets meer om te herinneren. |
Dat zal me echt worst wezen.
|
Citaat:
|
Over vergeten forummers gesproken: waar hangt Gauloises eigenlijk uit?
Ow ja, ik zal herinnerd worden als een relatieloze zeikerd op L&R die regelmatig het LJH-topic op Psych onderspamde terwijl hij op Muziek bagger postte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
appelmoes
|
Niemand mist mij.
|
Om maar weer ontopic te gaan; ik denk niet dat ik onwijs lang
herinnerd zou worden of wat dan ook; er komen en gaan zoveel forummers met de tijd... Maar als ex-fb ligt dan nog het meest voor de hand... |
Citaat:
|
Als je een maand niet meer gepost hebt ben je forum dood en denkt niemand meer aan je :|
|
Citaat:
|
ik denk dat het slechts weinig mensen op zou vallen als ik niet meer zou posten, gemist zal ik dus niet echt worden.
en ik zal in ieder geval niet herinnerd worden als rechtste hufter/linkse aap/gelovige dwaas (y). hoe wel weet ik niet. |
Denk dat niemand me zal missen
zoveel kom ik ook weer niet |
geen idee, denk niet heel erg gemist mss op onzin beetje maar erg opvallend ben ik nog niet.
|
Ja, zo kan 'ie wel weer. Ontopic ajb, dit soort dingen kunnen
(en horen) prima per pm/msn, enz. (topic = zo opgeruimd) |
forum turk :cool: (y)
|
waarschijnlijk zou ik (nog) niet herinnerd worden. :o
|
Citaat:
|
Als een enorm chattende spamslet?
|
Citaat:
|
niet, hoop ik
|
Ik zou niet herinnerd worden denk ik zo. Zie daar binnenkort geen verandering in komen.
|
op onzin nog wel als lid van de dierenposse, hier kent bijna niemand me. Miss dat mensen zich me herinneren omdat ik een catchy naam heb. Maar langer dan 3 uur zal dat wel niet zijn
|
Niet.
|
Citaat:
|
Gelukkig denk ik dat niemand daar wakker van zou liggen :)
|
Niemand zal mij ooit herrineren. :o
|
Hoe denk je dat je dan herinnerd zou worden?
Part-time spammer, (voor de taal- en smileypuristen:) een ergernis minder, die forummer met de moeilijke nickname en met dat vage poppetje als avatar? :confused: Volgens mij zijn er wel een paar forummers die mij ok vinden, maar ik zou het verder echt niet weten. Zal je uberhaupt gemist worden? Moet je niet aan mij vragen.. |
Ze gaan me niet missen :) Ze zullen me waarschijnlijk wel als fb'er herinneren, en met mijn postaantal.
|
ik denk niet dat iemand mij gaat missen als ik weg ben.
|
Citaat:
|
Als de meest geniale persoon die ooit op het forum heeft gezeten.
Toch? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik gemist word. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |