![]() |
cibo matto
egt goede muziek
|
fijn
|
zeker
egt je kan hier egt niks zeggen zonder semi-leuke opmerkingen te krijgen he |
Klopt.
|
och leuk leuk wat is leuk...
|
best triest
|
Luister, ik probeer alleen duidelijk te maken dat je topic nou niet echt iets te melden heeft, noch enige discussiewaarde heeft. Als je nou tenminste iets over de band vertelt ofzo, dan valt er allicht nog iets van te maken. Op deze manier is het niet echt een nuttig topic dunkt mij.
EDIT: sjongejonge, ik schrijf noch met een g... misschien moet ik toch eens wat slaap inhalen :( |
hoezee
|
Citaat:
ga spelen geinstein.... |
haha nou ik wou vragen of mensen er cd's van hebben ofzo
|
Citaat:
|
En nee, ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Wat voor iets is het?
|
ja moeilijk te zeggen maar heel anders bij elk nummer
|
Ja, wat botulism al zegt...: geef alsjeblieft wat meer informatie. Dit is niet iets waar we wat aan hebben of iets mee kunnen.
|
pfff, je bent niet echt behulpzaam
downloadtips dan? (jezus, ik ben te goed voor deze wereld :D ) |
ik zal m vannacht nog open laten dan (tenzij een andere fb er anders over denkt :p)
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
maar als je een topic over een bandje opent moet je er gewoon wat tips bijzetten (die en die cd of dat en dat nummer vind k t leukst) zodat mensen daarop kunnen reageren. ook een aantal vragen (zo van ken je ze/wat vind je ervan/heb je ze wel ns live gezien) of een klein verhaaltje erover (wat voorn muziek t is en hoelang ze al bezig zijn of wat dan ook) helpt want dan kunnen mensen ergens op reageren. en dat is een beetje het idee van een forum, dat mensen ergens op kunnen reageren. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
oke sorry ik zal voortaan wat meer info geven
NERD hoe vin je de cd? |
hmz. ik ken er ook niet zoveel van. Wel heb ik een cdtje liggen van Butter 08. Een samenwerkingsverband tussen Cibo matto en euhh.. ow wacht [copy;paste]
"1996 debut from indie super group featuring members of Cibo Matto, Jon Spencer Blues Explosion and Skeleton Key." Aangenaam cdtje iig. Een combi van rock&roll, funk, hiphop.. Grand royal (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |