![]() |
zoen jij je partner na orale sex of absoluut niet??
ikke wel hoor benk niet vies van!
|
Ik ook, of ze nou al geslikt heeft of niet :D.
|
ja, waarom niet? vies van hem ben ik niet en ook niet vies van me eigen
|
Ja, maar ik mocht hem niet zoenen nadat ik het bij hem gedaan had :mad: :)
|
Citaat:
|
Ja hoor, doen we gewoon! :)
|
zie het probleem niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk
hij is wel nog nooit in m'n mond gekomen... zou best kunnen dat ie me dan niet wilt kussen :( hij vindt 't niet lekker, 'echt walgelijk' spijtig... *blue* |
Ik zie niet in waarom niet...
|
Nooit problemen mee gehad.
|
Doe ik gewoon :)
M'n vriend wil nog wel eens wat ervan zeggen, nadat hij mij heeft eeeh... en ik hem dan zoen:'Lekker he?' Flauw flauw.... Maar ja :) Hij zoent mij ook nadat ik hem 'kusjes heb gegeven' :D |
Geen problemen mee
|
Ja waarom niet
|
ja hoor, why not???
|
tuurlijk, ben k nie vies van
|
ik ben nie vies van me zelf, maar het smaakt zo ranzig vinnik,
(liever eerst een kauwgummetje :D) maar maakt nie uit als ut wel gebeurd |
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
jup |
ja hoor
|
Kerels die hun meisje niet willen zoenen nadat ze zich hebben laten pijpen zijn hypocriete mietjes.
A is het je eigen spul B 99% van die mensen beft het meisje en zoent ze dan wel C een lekkere zoen na zulk dankbaar werk vind ik ook niet meer dan normaal |
ja ..in het begin niet maar nu wel
|
jah waarom niet ..
|
nouw ik houw niet zow van een tongzoen vlak nadat hij me gebeft heeft hoor..
|
mijn ex wou alleen mijn zaad in de mond nemen als ik haardaarna zoende (gedaan natuurlijk).
Maar ik vind het toch prettiger om haar geil in mijn mond te hebben dan het mijne hoor! (maar ik zoen dus wel) |
jahwoor.. waarom niet
|
Citaat:
|
zekerz :)
|
Ikke wel, hij deej eerst wel trughoudend.. van of ik dat wel wou als hij mij net gebeft had.. maar kep er niet zo´n probleem mee...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar me poep komt ook van mij af... en ik weet niet of ik daar nou zo blij mee zou zijn :S |
Citaat:
|
mmz
in het begin was ik er wel vies van maar daarna gedacht van foert natuurlijk wel niet als ik in haar mond ben gekomen doe ik het ook niet maar voor de rest why niet? |
ja sta ik zelfs nie eens bij stil
|
Citaat:
hij mag vanonder liggen likken en al die sappen proeven, en als het er dan op aankomt geef je hem niet eens een dankbare kus achteraf... :rolleyes: fink nie lief... als mijn vriend mij pas zalig heeft verwend is het eerste dat ik doe hem een megatongkus geven... vind het trouwens niet slecht smaken... :p :) *blue* |
Ja waarom nie........ :p
|
Tuurlijk super lekkker man!!!
|
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst 'gesnowballed'. Wilde ik altijd al eens proberen :D
Viel niet tegen, vond het niet vies ofzo, alhoewel ze zelf het grootste gedeelte wel al had doorgeslikt.... |
jawel, no problem
|
ja het heeft zelfs wel wat :)
|
why not? :p
|
Citaat:
|
[QUOTE]MissBi@tch schreef:
ikke wel hoor benk niet vies van! [/QUOTE JAH de eerste x datie het bij mij deed had ik zoiets van.. gatver als ik met hem zoende.. MAAR nu boeit het me echhttt niet! :p |
Ja das kei geil weet je dat, je moet ook een keer dat sperma uit je vriendins mond oplikken en dan terug stoppen in haar mond, lekker geil. ;)
|
SURE......why not ^_^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |