![]() |
Sperma proeven
Wie van jullie heeft wel eens zijn eigen kwakkie geproefd? Of dat van je vriend (als je een meisje bent?) :cool:
|
Lijkt me logisch dat je het proeft als je slikt.
En gezien er ook mensen die het niet doen, zal de smaak hoogstwaarschijnlijk de reden zijn. |
als ik weleens de fruitmand plunder mag het nog weleens voorkomen
|
Nee, hoogstens geroken.. Pak ik liever een boterham.
|
Ik zie er eigenlijk totaal geen charme in om dat te testen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel geproefd en doorgeslikt juh
is niet smerig ofzo hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach echt lekker is het niet (dan was er wel een smaak sandwichspread van gemaakt dacht ik zo'
Vies is het ook niet, kan wel ongelofuluk geil zijn. Kon mijn vriendje er helemaal gek mee maken Bovendien scheelt het veel rommel, snap de problemen die sommige hierover maken niet |
tjah.... ik heb het ook wel eens geproefd en doorgeslikt maar om het nou echt lekker te noemen... dat verschilt per keer.
|
Nope.
|
Ik vind het maar ranzig :o
|
Citaat:
|
wel geproeft, maar niet zo lekker....:s
|
het is niet echt lekker, maar vies vind ik het ook niet
als je je vriend pijpt komt het vanzelf he... |
Tuurlijk heb ik dat geproefd :rolleyes:
Ik vind het niet lekker, maar nog altijd beter dan vaginale kwakjes, want da's echt helemáál goor. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik mijn kwakkie regelmatig als topping voor een overheerlijke cake! hij is weer heerlijk coby!
|
Citaat:
Mar ja, in bakvorm is het idd zeer lekker |
spermaspacecake
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de meeste jongens het wel geproefd hebben (je moet toch weten wat je van je vriendin 'vraagt')
Ik heb het ook 'geproefd' en vind het geen feest maar ach, tis binnen te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jot, ik vroeg mijn vriendin te slikken, maar dat wilde ze alleen als ik ook deed, ja fair is fair, ff grote jongen is toch maar je eigen spul
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar neuh, nooit echt de behoefte toe gehad. |
Ik heb dat van mijn vriend wel eens geproefd ja, smaakt niet slecht :P
|
Ik vind het niet vies of zo. :)
|
Ach, het zal nooit mijn favoriete goedje worden maar het is binnen te houden.
(tja, je moet iets als je vriendin wil dat je zelf ook eens weet wat je haar aandoet. Ze had alleen niet verwacht dat ze daarna een 'waar doe je nou eigenlijk moeilijk over?' zou krijgen :D) |
Citaat:
wel onveilig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm, nee
|
Voor de heren die hun eigen kwakkie weigeren te proeven, verwacht je dan wel van een meisje dat ze slikt? Of hoeft dat van jou niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |