![]() |
Ook Paralympiërs nemen doping
Op de openingsdag van de paralympics is de atleet Earle Connor afgehaakt. De Canadese loper reageerde in augustus positief bij een dopingcontrole. Zowel in de A- als B-staal werden in zijn urine sporen gevonden van nandrolon en testosteron. Hij zegt de middelen bewust te hebben gebruikt, zonder medeweten van zijn trainer.
Connor won vier jaar geleden in Sydney olympisch goud op de 100 meter. Hij is ook wereldrecordhouder op de 100 en 200 meter. Als baby van drie maanden werd bij de Canadees zijn linkerbeen boven de knie geamputeerd. Dus wie dacht dat de paralympics just 4 fun waren, mag die gedachte langs zich neerleggen. |
hét bewijs dat gehandicapten ook 'gewoon' mensen zijn, net als jij en ik. Eigenlijk vind ik het wel een mooi gedachtenspinsel!
|
Citaat:
|
hm, laat m dan maar bij de gewone Spelen meedoen zou ik zeggen.
|
Hij hoopte zeker dat er een nieuw been zou aangroeien. :D
|
Maar ja, die paralympische sporters hebben wel vaak een excuus. ze hebben allemaal wel iets waardoor ze medicijnen mogen nemen.
|
Moeten ze vooral gaan doen, ze zijn al lichamelijk niet in orde, en dan ook nog van die troep nemen shit zeg.
|
Citaat:
|
Het zou me eigenlijk verbazen als dat niet zo was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met een juist behandeling hebben hiv, kanker, reumapatienten en mensen met bot en spierziekten wel baat bij zulke suppletie. Wel met een therapeutische doses uiteraard :D 100mg nandrolone decaonat of testosteron enanthaat per week oid is op de lange termijn voor zulke mensen wel bruikbaar. ( dus geen 500mg test zoals de doorsnee topsporter ) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |