![]() |
Sporthogeschool , Tilburg of Sittard?
Doet iemand dat hier??
Zo ja, mag ik beetje weten wat jullie er van vinden en dergelijke.. |
Dat lijkt me nou echt keihard zuigen.
|
Ik zou voor Tilburg gaan. Leukere stad:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarja, ik ben wel een beetje aan het twijfelen over de moeilijksheidgraad want het lijkt me , met lerer en dergelijke niet zo'n zware opleiding, en fysiek kan ik het denk ik wel aan.
|
Citaat:
Ik doe CIOS Breda op MBO, maar ik denk dat je beter CIOS kan doen dan sport en bewegen, die staat hier hoger aangeschreven. En Sittard is dat ook een CIOS? |
Citaat:
En ik wil op zijn minst een hbo-opleiding:) |
Het waren allebei ALO's volgens mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar welke richting wil je met de hbo op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nogal wiedes, daar staat mijn computer op.
|
En je pennen.
|
Zat MegaManX daar niet op (in Tilburg)? misschien kun je hem om meer informatie vragen
|
Citaat:
owh thx :) |
Waarom zijn mijn topics altijd gedoemd om te eindigen in spamtopics :(
ik bedoel dit is S&S :P |
Welke opleiding wil je precies gaan doen?
Wil je écht sportleider ofzo worden, of wil je meer een leidinggevende functie bij NOC-NSF? :) Mij lijkt Sport, Management & Ondernemen in Amsterdam, erg leuk! |
Je hebt trouwens wel Speco in Stilburg, een paar maten van mij doen dan (hbo) bedoelde je dat?
|
Nou, ik wil meer echt de sportkant op en het liefst niet zo die kantoorbaantjes, dus ik denk wel richting sportleraar op, maar je hebt er verschillende richtingen
www.fontys.nl/sporthogeschool (ik weet niet of dit mag mja) Die school zeg maar. |
Maar leraar lichamelijke opvoeding is MBO..?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar megamanx wist er meer van, ik zal hem dit topic is laten zien :)
|
upperdepup
|
Citaat:
|
Snoopy doet ALO in Amsterdam, misschien kan zij nog wat vragen voor je beantwoorden.
|
Citaat:
Een hbo versie van cios, echt gericht op het worden van sportdocent en dingen in die richting |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |