![]() |
De Nieuwe Call Of Duty United Offence demo is hier
Zoals de topic zegt.
De uitbereiding word megavet denk ik, want CoD was ook vet. (Een ramp voor inbellers :p 220 MB) Worthplaying #1 Worthplaying #2 Worthplaying Homepage Deze site bevat echt lekker demo's en informatie over games. |
Ik vond het ietwat teleurstellend eigenlijk.
|
te kort, en geen multiplay sniff (n) :(
|
Ik vind het een aardig spel.
Ook wel goed dat je het orgi spel niet hoefde te installen om die demo te installen Want ik heb Call of Duty orgineel, maar ik had geen zin om het eerst te installeren vanwege dit. |
in het algemeen was hij wat kort,
maar de missies zijn meesterlijk goed (y) in dat huis en in het vliegtuig :cool: |
Hmm.. CoD heeft mij niet echt lang kunnen boeien, vind mohaa stukken beter.
|
Eens even downloaden. Overigens zijn ook de demo's van Full Spectrum Warrior, Medal of Honor: Pacific Assault en Mortyr 2 te downloaden.
|
Citaat:
|
Moet eerlijk zijn
heb de originele CoD, heb UO gedownload en helemaal uitgespeeld in een dag tijd op de normale moeilijkheidsgraad Retegaaf weer, MP heb ik even gedaan op een gekraakte lagserver maar daar wacht ik mee tot ik het origineel gekocht heb Zo te zien hebben ze de losse MG's er ook in zitten en zijn er dus tankbatlles dus dat gaat kickass gaaf worden Vlammenwerper valt me alleen wat tegen though |
Misschien een domme vraag, maar komen er naast de originele wapens ook nog nieuwe 'historisch correcte' wapens (rifles ofzo) bij? Ben een beetje uitgekeken op deze.
|
Citaat:
|
Of veel saven :0
|
Citaat:
|
Citaat:
|
United Offensive zit duidelijk weer vol met de sfeer en gameplay die we van CoD gewend zijn.
Jammer genoeg is de demo (weer) erg kort. Maar wie weet schaf ik 't nog es aan. Echter wacht ik meer op MoH:PA. |
Citaat:
|
Ik heb hem gedownload (de hele Uo game) en damn, wat is dat vanuit vliegtuigen schieten saai en langdradig.
Verder (y) |
Als het goed is krijg ik morgen de hele versie.
Donderdag avond war spelen met paar virenden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn in een uitbreiding altijd de missies kort dan? :s Volgens mij hoeft dan niet hoor |
Citaat:
Bij CoD helemaal, omdat het meer succes heeft in MP dan SP, en je ziet wel dat ze flink wat aan de MP hebben geschroeft, wat ze dus ook weer minder tijd geeft om de campaign (missies) uit te breiden |
Citaat:
Dat was een behoorlijk minpunt aan het spel. Hopelijk wordt MoH:PA een beetje langer. :) |
2 uur of nog minder, je raast er gewoon doorheen.
Leek wel net een 'film' dat vond ik wel wat hebben. |
Citaat:
Duitsers neerschoppen heerscht. (y) Ik heb het net gedownload om te bekijken en ben nu al een tijdje bezig alle tigers en panzetracks van het huis te houden. :cool: |
Citaat:
hmja hopelijk verneuken ze deel 2 niet waar ze bij deel 1 de mist in zijn gegaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |