Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Whaha Tjek dit ! (voor de wanhopigen ;-) ) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=95728)

DizZyRicK 18-05-2002 16:40

Whaha Tjek dit ! (voor de wanhopigen ;-) )

Nootmuskaat

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

Haha Koewl... *wil zelf eigelijk ook wel proberen* :rolleyes: :o :D

Günther 18-05-2002 17:21

:D (y) :D :o

Locke 18-05-2002 17:32

Ik heb het al eens gedaan en jah je gaat er echt licht van trippen tis nog best lache ook alleen het in nemen is zoo goor .. anderhalve noot is wel genoeg om wat te voelen ..

Blenderhead 18-05-2002 17:32

k heb t wel es gedaan.. wel grappig maar tis kut dat je niet weet wat er kan gebeuren. ik was namelijk de eerste die t probeerde

en de laatste!

Blenderhead 18-05-2002 17:33

ik werd dus misselijk

Locke 18-05-2002 17:33

Citaat:

birthmark schreef:
ik werd dus misselijk
Ik niet nergens last van alleen bij het inemen dan ..

Griller 18-05-2002 21:10

hmmzel lijkt mij best cool

kaft 18-05-2002 22:28

waar haal je die noten dan?

DizZyRicK 18-05-2002 22:40

Citaat:

kaft schreef:
hehhehe....:D....ja ? waar ?! :D

Sciza 18-05-2002 23:41

Citaat:

kaft schreef:
Supermarkt...

Ik pas soms op een jongen van 12... en hij ging dus zo'n hele nootmuskaat rapsen, vrat het zo op en ging naar bed. Volgende dag zei hij dat hij echt had liggen trippen, pfff.... als zijn ouders dat eens zouden weten... Maar goed :)
Zelf heb ik het nooit geprobeerd...

miep 19-05-2002 00:25

kan ik niet gewoon een potje nootmuskaat gebruiken die moeders over de bloemkool strooit?

the Comebackkid 19-05-2002 13:18

neeeeee joh, ik heb het gedaan. en extreem.

eerst een keer een heel stel noten geraspt. We werden best wel vaag maar we dachten dat we nog steeds normaal waren. Ondertussen zaten we met 6 man in onze onderbroek op het dak naar langskomende auto's te zwaaien.:eek:

Verder heb ik eeens zo'n 6 noten geraspt, met twee man opgegeten. Echt zwaar smerig, echt zo vies dat wil je niet proberen. Met water wegspoelen en dan nog het poeder komt in je longen, hoesten enzo.

We voelden wel iets maar het was niet extreem, een soort van vage stonedheid, toen we er een jonitje bij hadden gerookt werden we wel echt zwaar stoned.

De volgende dag hadden we een enorme kater!

-huktie- 19-05-2002 15:49

Op dit forum stond er al eerder veel info over nootmuskaat. Schijnt toch veel nare bijwerkingen te hebben. Zou dus eerst maar ff die topic opzoeken en goed lezen, voordat je er aan begint...

DizZyRicK 19-05-2002 19:00

Citaat:

-huktie- schreef:
Op dit forum stond er al eerder veel info over nootmuskaat. Schijnt toch veel nare bijwerkingen te hebben. Zou dus eerst maar ff die topic opzoeken en goed lezen, voordat je er aan begint...
Ow nie opgemerkt...kzoek wel ff verder dan ja

[EDIT] Alles is weggehaalt met de vernieuwing duz...:(

the Comebackkid 24-05-2002 10:30

ja het heeft echt nare bijwerkingen, die kater is echt zwaar, dat je bijna niet meer kan fietsen!!

Ik raad aan het niet te doen, je kan beter paddo's nemen vind ik, dat is veilig en veel leuker. OOk niet zo'n vieze smaak trouwens.

M@TRIX 24-05-2002 12:18

Citaat:

DizZyRicK schreef:
Nootmuskaat

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

Haha Koewl... *wil zelf eigelijk ook wel proberen* :rolleyes: :o :D

mwah...ben nie iemand die dinge gaat expirimentere en trippen vind ik nie koel... k ging trippe van 2,5 chillie en was dus zwaar van de kaart!! ik zag mense met brilletjes enzo en enge hoofden... NIE KOEL

MissBi@tch 24-05-2002 13:23

Citaat:

M@TRIX schreef:

mwah...ben nie iemand die dinge gaat expirimentere en trippen vind ik nie koel... k ging trippe van 2,5 chillie en was dus zwaar van de kaart!! ik zag mense met brilletjes enzo en enge hoofden... NIE KOEL

whhahahahahahhahaha :P

Horror Kitty 24-05-2002 18:15

*heeft al es gedaan* :o

mwah.. k merkte dr nie zow veel van..

de rest die da ook had gedaan werd allemaal ziek.. behalve ik :)

ConnX 24-05-2002 19:09

Gewoon inslikken als een patracetamol die shit? DUs niet eerst in het water gooien?

Vaag..

*ik gaat deze zomer lachen*

Exames bijna voorbij!

the Comebackkid 25-05-2002 18:59

nee, die noten moet je raspen, denk je nouecht dat je spijsverteringskanaal zo'n supernoot kan verwerken??/ tjezus zeg.......

ConnX 25-05-2002 21:23

Ik bedoel: raspen en in het water of raspen en afslikken +water...

tjezus zeg...

trouwens, zo groot zijn die noten niet hoor....

p-chez 26-05-2002 00:46

Je moet inderdaad heel erg oppassen met Nootmuskaat.
Verkeerde dosering kan dodelijk zijn, no shit !!

DizZyRicK 26-05-2002 12:42

Citaat:

p-chez schreef:
Je moet inderdaad heel erg oppassen met Nootmuskaat.
Verkeerde dosering kan dodelijk zijn, no shit !!

:eek: Dodelijk ?! :eek:

Jenseltjuh 26-05-2002 14:12

ik zou idd heel erg oppassen...was laatst zo'n bejaard echtpaar...vrouwtje had gekookt...veel te veel nootmuskaat over het eten gestrooid...toen is haar man overleden... :mad:

Günther 26-05-2002 17:58

Citaat:

Jenseltjuh schreef:
ik zou idd heel erg oppassen...was laatst zo'n bejaard echtpaar...vrouwtje had gekookt...veel te veel nootmuskaat over het eten gestrooid...toen is haar man overleden... :mad:
:D

CodeName Egg 26-05-2002 20:23

hopelijk issie tijdens zn trip overleden, heb je in ieder geval nog iets leuks gedaan tijdens je dood..

vergeef me, ik ben melig..

Jon 26-05-2002 21:34

Citaat:

DizZyRicK schreef:
[EDIT] Alles is weggehaalt met de vernieuwing duz...:(
Heel nie?

Alle nootmuskaattopics:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29252
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29167
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29149

M@TRIX 26-05-2002 22:56

draait uit op nix... slotje?

MissBi@tch 27-05-2002 11:26

Citaat:

M@TRIX schreef:
draait uit op nix... slotje?
psies

ampyra 15-06-2002 21:54

euh.. vraagje he?! kan je dan ook gewoon die nootmuskaat slikken met water die al in een potje zit? bijv. om over je eten te gooien?..

the Comebackkid 16-06-2002 14:11

Wat een onzin zeg, van nootmuskaat ga je niet dood!!!!

ik heb zelf wel eens 2 of ik meen zelfs 4 noten geraspt en opgegeten. het enige wat doood ging was mijn maag, ik heb in tijden niet zo'n buikpijn gehad.

Je kan ookk die nootmukaat uit het potje gebruiken, ach het is gewoon klotespul, je voelt er niet veel van en de kater is verschrikkelijk, gewoon niet doen, gebruik paddo's is veel leuker en minder smerig.

makita 16-06-2002 16:36

hahaha !! is het ook verslavend ?? lijkt me wel grappig. loop je in de stad komt er een junk op je af :
" hee, wijffie. heb je wat stuff voor me?"
" he? sorry ?"
"nootmuskaat ! ik heb het nodig man. ik sta te trillen op mijn poten?"

:D :D :D :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.