![]() |
herkansing (het is niet eerlijk)
Ik studeer geneeskunde aan de RUG, en ik had in een keer bijna mijn p. maargoed ik had het laatste blok op een puntje na niet gehaald, ik had namelijkk 91 ipv 92 punten...
dus ik ging in augustus fijn herkansen.. na de herkansing duurde het best lang voordat de uitslag kwam.. iets wat ik al vreemd vond, omdat van alle andere tentamens de uitslag al lang en breed bekend was. Dus een dag voor het studiejaar eindigde kreeg ik de uitslag.. en bij deze uitslag zat de boodschap dat ze per ongeluk een foutje hadden gemaakt met de oroiginele cesuur, en dat ik mijn tentamen dus eigenlijk gewoon gehaald had... dus ik heb twee weken voor niets zitten leren.. Wat vinden jullie hiervan? |
Wat heeft dat in godsnaam met eerlijk te maken? Je bent een grote meid, je studeert aan de universiteit, je snapt zelf ook wel dat er gewoon in een organisatie fouten worden gemaakt waar niemand iets aan kan doen. Het is natuurlijk lullig voor mensen die een extra tentamen hebben zitten leren, maar je snapt best dat hier niemand 'oneerlijk' bezig is geweest.
|
Hmm, vervelend...maar beter zo dan andersom...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach wees blij, je hebt hem ;)
|
Citaat:
|
Ach ja, pech gehad, maar er kunnen ergere dingen mis gaan. 'Eerlijk' is het misschien niet, maar het lijkt me niet een enorm probleem.
Het had idd ook andersom kunnen gaan; je gaat ervan uit dat je het gehaald hebt, maar na de herkansing blijkt ineens dat je het toch niet gehaald had, en overdoen kan niet. Dan mag je van mij klagen over het feit dat het 'niet eerlijk' is. Nu dus niet :P |
Ik snap dus echt niet, waar dat mens over zeikt!! damn je hebt het gehaald!! je moet blij zijn, niet hier ons met deze crap zitten te besmeuren!
U bent de zwakste schakel! Tot Ziens. |
Zeur.
|
Geluk bij een ongeluk, nietwaar?
|
OMG, zeur niet zo. Je hebt het gehaald, so what?
|
Citaat:
weet jy wat oneerlyk is? ik had 2 jaar geleden 2 buizen ,wisk en aardr,alletwee 45/100 en door omstdanigheden kon de directuer ensow my niet echt meer uitstaan(door probs met de schoolreis ed) en daarom kreeg ik direct een C attest,mocht blyven zitten en lln uit mn klas hadden 6 buizen en die kregen 4 herexamens. dat is oneerlyk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach nu ken je het extra goed.
|
2 keer uitloten voor geneeskunde dat is pas oneerlijk. Wees blij dat je er zit!
|
ik wou dat ze bij mij zulke fouten maakten, daar heb ik wel een weekje of twee extra leren voor over zeg. Je hebt het iig gehaald, wees blij.
|
Citaat:
|
Lekker boeien...
|
Citaat:
|
ik was ook pissig geweest
|
Citaat:
|
Ik vind het ook niet eerlijk.
Eigenlijk zouden ze zich gewoon bij hun eerste besluit moeten houden en je je bul niet moeten geven. |
dit is zeiken om niks.. beetje leren kan nooit kwaad..
het is niet netjes dat ze een fout gemaakt hebben maar het is nou eenmaal zo.. je zal er mee moeten leven. weet niet wat je wilt bereiken ze kunnen het niet terugdraaien. |
Citaat:
|
Citaat:
Precies, nooit toegeven dat je een fout maakt! Dat gaat ten koste van je imago, ofzoiets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |