![]() |
hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij??
die van mij en me huidige vriend toch al vaak 45 min tot een uur!! dus k heb zekers niet te klagen :D
|
:confused:
ik heb geen idee ik houdt de tijd niet bij |
uh 30 minuten tot een uur... dan bedoel ik t neuken zelf want als ik t voorspel erbij moet doen dan duurt t nog langer:)
|
Bij mij duurt het, inclusief voorspel, 30 minuten.
|
zo lang mogelijk :D
|
dat verschilt heeeeel erg.
soms een paar uur met voorspel en alles dr bij en soms 20 minuten |
Ik probeer met mijn vriend per vrijpartij ongeveer 3 tot 4 standjes uit... en dat is pas na het voorspel... denk dat we wel 1,5 tot 2 uur bezig zijn
:D |
Citaat:
|
Niet te lang, anders krijg ik last van RSI in mijn pols :p
-Desecrator |
Citaat:
Thanks! I like it too :D :D :D |
Citaat:
|
soms een half uur, soms twee uur...
meestal rond het uur, anderhalf uur geloof ik (als we genoeg tijd hebben dan :D ) *blue* |
Citaat:
|
Citaat:
Onder het mom van een schizofreen is nooit alleen ? |
Citaat:
|
Half uur, maaar het voorspel beperkt zicht tot het uitkleden :o
|
Met mijn ex lag ik wel eens hele avonden in bed te rotzooien.... :)
|
:eek: Jeetje, wat doen jullie het allemaal lang zeg!!
|
huh?Als we het in een bed doen, is het toch al snel 2,5 uur! En dat is geen gelul ik d8 dat dat heel normaal was :S
maar dan wel met voorspel erbij he |
eeuhm, als we weinig tijd hebben....20 minuten ofzo.
als we alle tijd voor elkaar hebben duurd het toch wel 2 a 3 uur...soms nog langer. :D :D de tijd vliegt als je het naar je zijn hebt :) |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jouw was zou ik maar eens psychologie gaan studeren, je analyse is namelijk volledig fout. -Desecrator |
Citaat:
aaah nu vat ik hem....:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
kben nog maagd, meer t was ongeveer 3 uur lang, dat we bezig ware
|
Euhm, toch wel zeker 1 / 1,5 uur
|
hmmm, met voorspel erbij een kwartiertje, zonder meestal maar 1 of 2 minuten :)
|
Ehm, ja, wat is voorspel..? Als voorspel is knuffelen en zo nu en dan een hand in elkaars ondergoed etc., dan zijn we heel lang bezig. De laatste keer duurde dat alles 3 uur ofzo, maar 'het' duurt maar een kwartiertje ofzo.
|
Meestal duurt een sessie ruim een uur, en dan daarna nog een paar keer.. dus dan kunnen we ruim 2 uur bezig zijn. Soms duurt het wat korter, 20 minuten tot drie kwartier ofzo.
|
verschillend, soms 3 uur
soms 15mins ligt aan de situatie, wie er in de buurt is etc etc |
Gemiddeld 2 a 3 uur
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
En ik ben nog maagd, maar zoenen kan uren duren, wat knuffelen, zoenen en zo :) |
Citaat:
Hmmm... ff kijken: een half uur tot een uur ofzow? En met voorspel een ur tot twee uur, denk ik... |
humz...
ik had geen gesl8sgemeenschap maar de laatste 'vrijpartijtje' van mn ex duurde toch wel al 2 enhalf uur. En dan vanaf half een 's nachts onder het maanlicht :D. Jeeez wat een nacht was dat.... |
Citaat:
Komt hij of jij dan in 1 minuut klaar? He? Ik heb nog niet eens in een minuut mijn kleding uit :confused:. Je zou echt eens een paar uur d'r voor uit moeten trekken, das echt een stuk leuker gok ik zo. |
Ik weet het niet precies.
Een half uur? Uur? Verschilt per keer.. |
Citaat:
|
Niet om op te scheppen, maar in het verleden zo rond de twee uur gemiddeld toch wel. Soms maar een uurtje, soms wel vier.
(maar heb op dit moment geen relatie) |
tot het ons beu is, ongeveer na een 45 min
soms enkele keren opnieuw |
Citaat:
|
Dat zal tussen de paar minuten en een paar uur in liggen.
Het is echt heel verschillend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjees... ik meestal niet zo lang... ongeveer een uur ofzo... maar ik span me teveel in, denk ik :D |
Citaat:
|
hmm tsja ligt eraan meestal half uur tot uur, soms 3 minuten..
tsja alleen nu heb ik geen vriendje meer :( |
Citaat:
Maar kwas wel van plan om em zo hoog te houden...Van mijn kant uit kannet makkelijk ;). |
2 liedjes van de cd van The Backyard Babies
:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |