![]() |
Stel je eigen festival samen!
De topic zegt het voor zich. Je hoeft je enkel aan enkele spelregels te houden:
- max 1 dj-set - max 1 internationale act - max 1 groep uit een bepaalde Belgische provincie Je vult altijd een lege plaats in en als je programma volmaakt is dan begin je een nieuw! Eens zien wat de scholieren.com-gebruiker van muziek kent! Ik begin... 15.00 - 16.00 16.30 - 17.30 18.00 - 19.00 Motel 03 19.30 - 20.30 21.00 - 22.00 22.30 - 23.45 00.15 - 01.15 |
Ik hou niet van regels.
|
dit topic is al te vaak geweest.
|
Citaat:
wat is je punt.. als mensen niks van muziek zouden weten zouden ze hier niet posten. |
Ik zou wel graag Jan Smit in concert willen zien.
|
Citaat:
ook een goeieavond samen... |
Huh ? Ik moet kiezen uit Belgische DJ's ? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bands met weinig airplay op de nationale zenders? Silverene is het totaal niet... A Brand is bvb op het nippertje... Blanco is het dan weer helemaal... |
eeeh ok
Bad Religion? |
Citaat:
va·ri·a·tie (de ~ (v.), ~s) 1 afwisseling 2 vorm die enigszins van een andere afwijkt => variant 3 [muz.] bewerking van een thema 4 (van begrippen, zegswijzen, spreekwoorden enz.) omschrijvende herhaling 5 positie van de partners ten opzichte van elkaar tijdens de coïtus => standje sorry, moest ff:p |
Ok, zet Rompeprop maar op de lijst, van half vijf tot half zes.
|
Citaat:
Trouwens, ik ken je site damusic en ik ken Stekene. ;) |
Citaat:
damn... OhOh je kent ons... damn we are screwed... |
lalalala
88 fingers louie cro-mags sick of it all slapshot elvis gorilla biscuits ramones :( johnny cash en dat is dan editie 1 dan kan ik er nog wel een stuk of tig doen. |
alweer?
|
Flikker op met je regels
-AC/DC -Iron Maiden -Immortal reunion -Sepultura reunion -Slayer -Dissection -Emperor reunion |
pff, dat zijn dr echt een hoop
|
Citaat:
|
Ik wil Stop It!! zien spelen, trut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slayer
metallica bad religion opeth minor threat beastie boys cut the shit good riddance en allemaal het hele repetoir (y) |
Metallica
Slayer Testament Opeth The Dillinger Escape Plan Solefald Emperor Enslaved Mastodon Dark Tranquillity (y) |
-Hendrix
-The Doors -Pink Floyd -Elliott Smith -Damien Rice -Wilco -Van Halen -Metallica -Guns 'n Roses Dat zou ik wel graag willen zien. |
Citaat:
Mijn optie: Fear Factory Pantera (oude) Sepultura Strapping Young Lad Testament Metallica Snot Bleeding Through Killswitch Engage Chimaira Dimension Seven Shadows Fall Machine Head DevilDriver Mastodon StoneSour The Berzerker |
zo zou het voor mij helemaal geweldig zijn:
13.30 - 14.30 Lost Prophets 15.00 - 16.00 The Donna's 16.30 - 17.30 Matchbook Romance 18.00 - 19.00 Yellowcard 19.30 - 20.30 Dashboard Confessional 21.00 - 22.00 Dropkick Murphy's 22.30 - 23.45 Franz Ferdinand 00.15 - 01.15 Faithless |
Citaat:
|
gaaaap.... ga weg man, dit doe ik voor mijn opleiding al constant...
|
*gaap*
13.30 - 14.30 The Dillinger Escape Plan 15.00 - 16.00 Mastodon 16.30 - 17.30 Melvins 18.00 - 19.00 Solefald 19.30 - 20.30 Burnt By The Sun 21.00 - 22.00 The Postman Syndrome 22.30 - 23.45 Motorpsycho 00.15 - 01.15 T. Raumschmiere na zo'n dag zou ik gelukkig kunnen sterven. Raumschmiere is vooral om lekker uit te dansen. 1.15 vind ik dan op zich een tikkie vroeg. Gooi er nog een set van Magnus achteraan ofzo. |
en Neurosis en Isis ook graag nog ergens daartussen spelen
|
Citaat:
Mgoed, mijn festival: -Altar -Behemoth -Deicide -Sepultura reunion -Immortal reunion -Ninnghizhidda -Cannibal Corpse -Finntroll -CoB -Iron Maiden -Metallica met de order alleen ouwe meuk te spelen -Slayer -Gorgoroth -Rammstein -Megadeth -Machine Head -Iniquity -Peter Pan Speedrock -Gehenna -SatyrIcon -AC/DC Gewoon een dag of 3 :D |
Citaat:
|
2pac
biggie big pun big L (allemaal dood :( ) wu tang g unit (niet gaan zeiken) ll cool j jedi mind tricks immortal technique non phixion (+ necro) mos def talib kweli jean grae eminem snoop westside connection d-block Nas Jay-z mobb deep als dj's: yoji biohemanika kid capri envy kay slay als nationale act: opgezwolle |
hm dit lijkt meer op 'schrijf een lijstje van je favoriete bans op'....
|
bands dus
|
- Dillinger Escape Plan
- Hopesfall - Poison The Well - Converge - A Perfect Circle - Pretty Girls Make Graves - Vaux - Thrice - Alexisonfire - Cursive - Evergreen Terrace - mewithoutYou - Beloved - Atreyu - Razor Crusade - Death By Stereo - Odd Project - Hot Cross - The Mars Volta - The Plot To Blow Up The Eiffeltower En ik vergeet vast nog wel wat dat ik graag live zou willen zien :) |
Nou Manowar komt, AC/DC, Black Sabbath, Iron Maiden dat is allemaal voor de broodnodige heavy metal en hardrock. Voor de thrash komt Exodus en voor de industrial Ministry. En Nine Inch Nails komt natuurlijk ook.
|
is het ook goed als ik van 15.00 tot 01.15 Godspeed You Black Emperor invul?
is wel te doen lijkt me |
In ieder geval:
Gamma Ray, Iron Maiden, Manowar, Edguy en Blind Guardian. Die moet ik nog live zien. |
Citaat:
|
Lijstje:
Elvis Ensiferum 36 Crazyfists At The Gates Venom Kataklysm Slayer. |
De regeltjes zijn een beetje absurd.
Maar ik zal geen doden tot leven wekken. Dus geen Nirvana :). Ehm... Daan Praga Khan Admiral Freebee Flip Kowlier Heideroosjes Korn Nine Inch Nails Carl Cox Buscemi Future Sound Of London The Orb Ferry Corsten VNV Nation Ach wat bazel ik ook... Gewoon alles wat ik goed vind mag langskomen en combinaties maken ^^ |
Citaat:
|
nou als het aan mij lag gaf dio gewoon een 8 uur durende show :o
okay, iron maiden mag ook komen, maar dan wel in het voorprogramma :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |