![]() |
Koefnoen
Net op tv geweest, op Ned 2, het nieuwe programma van Paul Groot en Owen Schumacher met diverse andere cabaretiers die hen bijstaan.
Wat vond jij ervan? Ik vond het erg flauw en tegenvallen, er verscheen misschien 1x een klein glimlachje op mijn gezicht. |
Flauw en uitgekauwd.
|
ik vond het best leuk, maar in verhouding met toen ze nog in kopspijkers zaten vond ik het niets. het was flauw, meeste onderdelen kon ik niet om lachen. ik denk dat ze te graag willen.
|
Misschien is de formule van cabaretiers die BN'ers nadoen wel uitgewerkt?
|
zwaar teleurstellend.
|
Tis ongeveer net zo suf als het laatste seizoen Kopspijkers. Uitgewerkt idd.
|
Ik vond alleen dat stukje van 'Wilders' erg leuk...de rest was simpelweg niet leuk...
Het is natuurlijk veel moeilijker om een half uur te vullen met lol...maar et laatste seizoen van kopspijkers bewees dat et toen al moeilijk was om zo'n10-15 minuten leuk te zijn... |
ik vond alleen dat stukje met jan peter/inge de bruin/henk westbroek leuk
verder vond ik het heel saai, ik had met wel iets leukers voor gesteld, want dat was echt :s |
wat een gemaakte humor (n)
het haalt het niveau van kopspijkers in de verste verte niet :s |
Het voorstukje beloofde veel, maar wat een rukprogramma.
|
Ohw. Ik wilde zeggen: shit, gemist! maar blijkbaar heb ik niets gemist.
|
afgezaagd inderdaad, wel jammer maarja.
|
Ik vond het ook erg tegenvallen. Een programma als Fit is veel leuker. Waarschijnlijk worden ze ontslagen en zijn ze volgend jaar weer in Kopspijkers. :)
|
ik had me er helemaal op verheugd (had er begin dit jaar al van gehoord enzo...), had het al opgenomen enzo...
ik vond het ronduit tegenvallen... :| (n) echt, ik vond er echt nix aan...t was saai, had geen humor en die typetjes zoals balkenende waren gewoon precies hetzelfde als in kopspijkers (n) |
Rommel. De grappen waren soms echt genant onleuk. :s
|
jammer
|
Ze hadden wel wat beter hun best kunnen doen. AL vond ik dat stukje over Mustafa wel best erg leuk :).
|
Citaat:
|
Ik heb 't gemist, maar zo te zien heb ik niet veel gemist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond er niets aan.... Heb m na tien minuten dus al af gezet.
Je moet weten wanneer je moet stoppen, ze hadden nooit door moeten gaan met hetzelfde concept..... :| |
ja het viel nogal tegen, flauwe humor vooral
dat stukje van Mustafa had dan nog wel wat, maar verder niets noemenswaardig.. |
Citaat:
Verder vond ik dat van die VVD gast(ben z'n naam ff kwijt) ook wel leuk bedacht, maar net te traag. Dat Bob Sagett kopie vond ik echt treurig. Ik kijk volgende week wel weer, maar als het niveau weer zo laag is skip ik het daarna wel. |
die gasten vielen me echt tegen man! Nouja.. alleen dat stukje van Mustafa vond ik leuk.. maar dat was dan wel het enige... ik was echt ZWAAR teleurgesteld!
|
Volgens mij komt de teleurstelling vooral omdat de verwachtingen te hoog waren. Want op zich was t niet veel anders dan kopsijkers en andere imitatieprogramma's
|
Yup, maar Kopspijkers was de laatste seizoenen ook niet veel soeps, het caberet meegerekend. Plus dat hoge verwachtiging er niet voor zorgen dat ik het programma zo flut vind als nu,want zelfs met hoge verwachtigingen lach ik om een grap die een beetje leuk is.
|
Het grappigste vond ik nog wel die home video's :/
|
Citaat:
|
Ik vraag me af waarom de mensen uit het publiek zo enthousiast waren.
|
Citaat:
|
Voor mijn gevoel kwamen de grappen ook in de zaal niet echt aan. Ik vond het ook zwaar tegenvallen, heb het niet tot het einde gekeken.
|
Wilders en Bush vond ik leuk, rest niet
|
Citaat:
|
Enorm hoge kijkcijfers; 1,7 miljoen kijkers trok het programma.
Ben benieuwd hoeveel er komende week alweer afgehaakt zijn, dat moeten er erg veel zijn aan alle reacties te zien... |
na 10 minuten weg gedaan
brr :s |
Ja zal wel minder worden, maar dat is bij bijna elk programma dat het na de eerste aflevering wat inzakt. En even over kopspijkers, daar duurde het jaren voordat het het kijkcijferkanon werd wat het nu is.
|
het wordt vanavond herhaald om 23:35 op nederland 2.
|
Ik ga echt zeker weten de herhaling kijken :|
|
Ik ga wel kijken. Wil zelf bepalen of het leuk is of niet.
|
Citaat:
|
'k Heb het net gezien. Ik had er veel meer van verwacht; het viel echt zwaar tegen! Flauw, flauw, flauw...
De imitatie van Freek de Jonge was op zich heel goed gelukt. Er kwamen alleen geen leuke grappen uit. Het stukje met Geert Wilders toverde een glimlachje op m'n mond, maar da's ook alles. Mustafa was te flauw voor woorden. De imitatie van Sjors Dubya was erg geslaagd, maar da's dan ook voor een groot deel te danken aan Sander van Opzeeland. Ow, en JPB in de zeik nemen is nu wel érg uitgekauwd... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje flauw, maar ik heb het met een groepje vrienden gekeken, en dan zit je al iets sneller te lachen. Net als bij kopspijkers trouwens.
Geef Ozzy meer screentime :) (dat vonnik trouwens et leukst, die kleine stukjes waar ze meerdere beroemdheden na elkaar aan het woord laten, zoals ze dat doen bij programma's als 'I love the 60's') |
koefnoen = saaiheid
|
Ik vind het wel humoristisch hoor :D .
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |