![]() |
Wij willen graag jullie mening weten over de komst van de vijfde baan op Schiphol. ;)
|
ow, ik zit er niet zo mee. maar die landinsbanen, t moeten er niet te veel wordne, anders word het wel heel slecht voor het millieu enzo, das ook zo vervelend.
|
Beperk de vraag: minder het aanbod. En dat milieu dood zou gaan door zo'n baan: marginaal. Wij betekenen bijna niets hier in Nederland als het over het milieu gaat. (en ja, het bulderbos moet neer)
|
Van mij mogen ze heel hoofddorp asfalteren en onderdeel van schiphol maken!
Tis in mijn ogen nog steeds de meest waardeloze besteding van nieuw gewonnen grond... |
is dat voor een PO ofzo?
dan heb ik namelijk nog wel een PO Maatschappijleer op m'n compu staan over de zesde en zevende landingsbaan met het probleem en alle belangen en beïnvloedingsmogelijkheden enz. uitgeschreven. die zijn allemaal precies hetzelfde als bij een 5e landingsbaan. dus ik weet niet of je dat nodig hebt of dat het puur om de meningen gaat? Mijn mening: gewoon laten komen. 'T is ook in mijn belang en uit onderzoek is gebleken dat tickets goedkoper worden als er meer banen komen (aanbod wordt groter etc.) dus komop met die baan!!! :D |
Citaat:
|
gewoon aanleggen heeft ook economisch voordeel.
|
tegen
Mensen moeten gewoon weer wat meer gaan fietsen. |
Ik ben voor die landingsbaan en zelfs een eventuele 6e en 7e baan. Ik heb er laatst nog een spreekbeurt over gehouden. De welvaart zal er flink door stijgen en dat zal velen kosten dekken die bij de aanlag komen kijken. Ook zal het milieu er minimaal van merken omdat de banen dicht bij elkaar komen te liggen.
En als we het bij een 5e baan houden komen we in 2010 al de beperkingen tegen door het toenemende vliegverkeer. Check ook even www.volkskrant.nl Daar staan nog een paar krantenberichtjes in over de 5e en de 6e/7e baan van schiphol. |
Citaat:
ja!!! :rolleyes: 'dus jij wilt naar turkije?' 'ja, is er nog een plaatsje vrij?' 'nee sorry, u zult moeten wachten tot volgende week' 'gaat er dan maar één vlucht per week naar die bestemming?' 'ja, voor meer vluchten moeten er meer landingsbanen komen... die komen er niet, helaas.... Maar u kunt toch ook gaan fietsen?' :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |