![]() |
Lengte
Hoe lang ben je ?
En ben je er tevreden mee ? |
ow wee als dees gesloten wordt :mad:
:) ik ben een meisje van 1.81 lang en ik zou wel iets korter willen zijn. |
ik ben een meisje van 1.63 meter en zou wel wat langer wileln zijn :p
|
ik ben een (uitgegroeide) jongen van 1,68m en ben er wel tevree mee, maar het had niet nóg kleiner moete zijn. :)
|
ik ben een 1.68m, beetje aan de kleine kant, maar ik zit er niet zo mee. ben al uitgegroeit trouwens...
|
1.90
tevree ik denk trouwens dat je verhoudingen belangrijker zijn dan specefiek je lengte..... |
1.70 m. Ach niet echt groot maar ik ben wel tevreden. Een cm of 4 meer was leuk geweest, maar ik ben al de grootste van alle vrouwen hier thuis dus ik heb geluk gehad :)
|
1.74, ben ik heel tevrede mee :)
|
Ik ben >190 en ik pas niet in veel pretparkdingesen :(
|
2,02
|
jaaaaaah leuk!! kan ik weer lekker tegen iedereen ingaan :p
ik ben 1.63 en vind mezelf veel te lang ik wil graag 1.55 zijn. (dit is dus serieus he) Maar niemand begrijpt dat iedereen wil altijd lang zijn en dan kijken ze mij aan van "je bent gek" Najaa, dan ben ik maar lekker gek :) |
1.90m
tevreden, alleen zoek ik nog leren bandjessandalen in maat 43 :s (en ja het weer is hierboven beter; ik heb veel aan mijn voeten aan de schommel gehangen; nee serieus? ben ik groot?; je voelt je niet klein, je bent het gewoon; je hebt schilfertjes; ... :rolleyes: ) |
ikke ben 1.72 en daar ben ik tevrede mee hoor, prima lengte :)
|
:( ik ben1.68 en wil groter worden. Al mun vrienden zijn groter dan mij!!! I hate it!! vroeger was ik de grootste, maar nu de kleinste!! wheeeeeeeee :( sieluge ik (eigendunk!!)
|
Citaat:
ik wil 1.78 zijn |
1.80 ... en vind het wel goed allemaal
|
1.63, vind ik erg klein... maar niet té klein hoor... zou niet nog veel langer willen worden = eng!!!
|
1.77 :)
|
1.73
niks mis mee. al zou ik nog best ietsje langer willen worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
1.93...t gaat wel...gzou mischien iets korter ofzow...
|
1m85 en ik zoek nog een jongen die langer is dan ik :D
|
Citaat:
|
1.88
ik vind mezelf te lang, ik heb regelmatig rugklachten :( |
ik ben 1m65 en zou best wat groter wille zijn, want me vriendjuh is dus meer dan 1m85!! en dan sou het wel handigur zijn als ik ook wat groter was (hoewel het nu ook wel leuk staat hoor!!)
kuzzje (aan jurgentje, maar ook aan jullie allemaaaaal!) ELS(die heel feel v jurgentje houdt) |
1.58 m
:D zou absoluut niet langer willen zijn! Alles is mooi in verhouding... and mijn vriend (1.89m) heeft er ook geen problemen mee... ik vind super-lange (langer als 1.75m) meisjes niet zo heel mooi..... de meeste hebben hele lange benen.. en een normaal bovenlichaam... ziet er gewoon vreemd uit vind ik... |
k ben nu 1.68 en volgens al die boekjes groei k nog een jaar dus ik hoop dak de 1.70 haal :D dat klinkt al veeeel langer dan 1.68 :D
xxxx |
1,75/1,80 zoiets, zou wel wat langer willen zijn :|
|
1.82 ongeveer geloof ik. Op zich wel een mooie lengte, ,aar ik zou wel ietsje kleiner willen zijn.
|
Citaat:
|
Ik ben ong. 1.60m
Tevreden? Soms wel, soms niet :) xs -Juliah- |
Op de basisschool kreeg ik zo'n testje, berekenden ze hoe lang je zou worden. Kwam bij mij 1.80 uit :D :D Nou, ben toch echt bij de 1,63 blijven steken :)
M'n zus van 22 is 1,53, maar ja, m'n broer (27) is weer 2,10 't is raar geregeld binnen deze familie :D |
Citaat:
hier is het wel aardig normaal; vader 1.88 moeder 1.77 zus 1.78 broer 1.93 ik 1.81 interessant he??? :p |
moeder: 1m63
vader: 1m78 broer: 1m83 ik: 1m66 kvind het een prima lengte ma wellicht zal ik nog een 5 tal cm groeien denk ik |
ons pap: 1.75
ons mam: 1.64 mijn broertje: 1.71 ik: 1.64 en ik groei nog ff, ik denk dat ik nog 1.67 a 68 wordt. |
Citaat:
ikke dus 1.90 pa 1.96 ma 1.75 broer 1.98 oudste zus 1.81 (bhaha kleintje) andere zus 1.85 zit nbtje in de familie lang zijn (aan allebei de kanten) |
Ik ben 1.65 ofzo, weet je hoe cool!
Wil absoluut niet groter zijn.. Echt dit is de perfecte lengte :D |
ow gaan we nou familie doen..? :cool: :p ;)
mama: 1.67 papa: 1.87 broertjuh (14 jaar): 1.93 (tsja..) (ikkuh zoals boven vermeld 1.63) |
ik ben 15 en ben 1m79 beetje lang vink
|
kben 1.66 m en ik groei niet meer.
kvind t wel best eigenlijk... |
Citaat:
Ja ik ben wel tevreden met m'n lengte. |
Ben 1.92
4cm erbij zou ik helemaal niet erg vinden.. |
Citaat:
|
Ik ben 1.61, vindt ik nogal klein maja... Achja, ik ben 14 dus er is nog hoop :)
|
Ik ben ook 1.61. Ben al uitgegroeid. Paar centimeters erbij zouden goed van pas komen. Achja, ik ben tevreden over hoe ik eruit zie. Dus niet zo zeuren :)
|
Ik ben 179 cm en vind het prima zo.
|
Citaat:
*jaloers* ;) :) |
178, ben ik wel tevreden mee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |