![]() |
aan wat voor een sport doen jullie?
:rolleyes: dat zou ik wel eens willen weten :p
ik zit op trampoline springen :D |
Fitnessen
|
Voetbal, Tennis en Wielrennen
|
ik heb vroeger op...........tafeltennis gezeten..... :s
nu voetbal ik vaak, maar niet bij een club en ik doe aan hardlopen :) :cool: :D |
Hockey en waterpolo.... verder vaak voetbal met wat vrienden :)
|
voetbal, tennis, fietsen (wielrennen, hoe je het wil noemen) en 's winters ook hardlopen
en 1x in het jaar haal ik mijn tafeltennistafel uit de schuur om vervolgens na een uurtje dat gepingpong wel weer zat te zijn :) |
voetbal, tennis
|
judo, hardlopen. Soms jiu jitsu, maar niet regelmatig, alleen als ik tijd over heb en dat gebeurt niet zo heel vaak.
|
karate
|
voetbal
|
Opt moment niets meer... ik wil toch wel graag weer aan colorguard doen.. heb het 6 a 7 jaar gedaan. (wel begonnen als majorette meisje :o )
|
basketbal
|
Roeien, verder nog 1x per week conditietraining en soms hardlopen of mountainbiken .
|
Windsurfen, snowboarden en geolfsurfen, alhoewel ik dat meer doe dan ergens op zitten. Ik loop hard en zwem regelmatig.
|
Citaat:
|
fitness, bier drinken
|
Geen, wil wel op tennis, maar dat is er nog niet van gekomen.
|
Golf, Tennis, Fitness en in de vakanties Duiken
|
Citaat:
Ik doe zelf fitnessen, en (gewoon) turnen |
handbal... en af en toe basketbal met een paar vrienden
|
Ik moet weer gaan sporten, ik hel naar voren...
|
K tennis vrij veel .. verder niets.
|
Turnen, persluchtduiken.
Daar komt waarschijnlijk nog joggen/hardlopen en wielrennen bij (maar dan zelf, ipv bij sportclub) En ik wil ook graag free-diven en wandklimmen, maar dat kan hier nergens in de buurt. :( |
Citaat:
|
hockey
|
hardlopen
|
Citaat:
|
paardrijden nu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ook nog op jetskieen heb ik al een paar keer gedaan en dat was wel leuk :D
|
volleybal
|
Basketbal en fitness
|
Intensief (hoog niveau) paardrijden, trampoline springen (en andere springtoestelle) en turnen..
Vroeger op ballet gezeten (hoe kom ik DAAR nouw weer bij :s :confused: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het een leuke sport, maar het werd mij iets te serieus met al die NK's en EK's enzo... Daarnaast werd de training op zaterdag steeds vroeger en ik werk op vrijdagavond nog wel eens tot 5:30 's nachts, dus dan wordt het erg zwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Reken maar dat ik 's avonds niet lang meer uit kon. Ik ga gewoon fitnessen. |
Citaat:
|
Breakdance
En ja verder doe ik voor mezelf af&toe Martial Arts / Freeflowing, zaalvoetbal, hardlopen etc... |
kenpo karate. Dat is een combinatie van traditioneel karate en straatvechten.
In het verleden heb ik gedaan: schaatsen, skien, snowboarden (skien en snowboarden ook in Nl. en elke week), softball, tennis, atletiek, zeilen, ballet en zwemmen. jaja. |
Citaat:
|
Citaat:
Kennis van mij moet helemaal opnieuw leren skien, omdat ze het nog op de 'oude manier' deed... Hmmmkay :s |
paintball :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
worstelen :D:D
|
zaalvoetbal
|
karate- atletiek
|