![]() |
[TK] Sexy zwarte over-de-knie platform laarzen
Deze liggen hier maar te liggen, ik draag ze toch nooit meer nu ik niet meer in Londen woon. Misschien heeft iemand anders hier nog plezier van :cool:
Dit zijn lange zwarte rubber laarzen met hoge platformzolen (de hak 12 cm), maat 40. Ik heb ze 1 nacht gedragen maar maat 40 is net te krap voor me. De laars zelf is van rekbaar rubber dus als je de schoenmaat goed hebt past 'ie vrijwel altijd. http://www.pennangalan.co.uk/boots/catimg/FW29.jpg Pennangalan zijn in Engeland erg bekend om hun zeer hoge kwaliteit laarzen en schoenen, heel populair in het clubcircuit. Deze laarzen lopen comfortabeler als je zou geloven! Ik heb er destijds 138 pond voor betaalt en de vraagprijs is nu 130 euro, of doe een aantrekkelijk bod. Link naar de site van Pennangalan (alleen serieuze reacties graag) |
Mijn ex-vriendin heeft ook zulke en ik vond het altijd heel knap hoe soepel ze er op kon lopen. Maar jij zegt nu ook al dat het best meevalt dus dat zal dan wel :)
(ik weet het, je hebt er niks aan. Maar om het 'soepel lopen' maar even te bevestigen :o) |
:eek: Omg!
Wat doe je daarop aan? Een sexy kort rood rokje? :o |
Niet mijn maat. Wel zonde, ergens.
Maar goed, alsof ik geld heb. :D |
Citaat:
En helaas, niet mijn maat, maar ik hou ook meer van een plateauzool dan van een plateauhak :). Wel heel gaaf! |
Ik zal eens kijken, misschien dat mn ex interesse heeft.
|
Citaat:
|
haha, wel gaaf, maar daar heb ik geen 130 euro voor over
|
Ik zou daar echt niet op kunnen lopen, laatstaan dat ik ze mooi vind.
|
:rolleyes: :rolleyes:
Citaat:
|
In Beverwijk op de zwarte markt zijn ze ook tekoop !
maar wel goed koper ! |
Dan heb ik maar geen commentaar over die kwaliteit. Laat ik zeggen, dat ontdek je wel na een avondje stappen...
|
Citaat:
Maar ik wou ze stiekem toch niet meer, dus veel plezier er mee. :) Ghe, de dag voor ik wilde gaan melden dat ik definitief de dr. Martens opeiste, kocht ik hoge veterlaarzen voor 3,50. Praktisch nieuw. Ik ben verlieeeefd op ons kringloopcentrum :D |
...eh, kunnen jullie dat even ergens anders bespreken? Dit topic gaat over deze laarzen...
|
OMG:d
|
Geile (wel een beetje hoerig uitziende) laarzen!
|
ja echt sexy
|
beetje nutteloze up om je eigen topic te promoten :bloos:
|
Ielll wat lelijk (N) Wie koopt dat nou? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die laarzen erg ordinair en lelijk, maar ik heb wel smaak.
|
Jee, en dat wilde ik ook erg graag weten :rolleyes:
Ga lekker wat anders doen als je het niets vind, ik zoek een koper, geen snibbig commentaar over of ze al dan niet mooi zijn. |
Citaat:
|
Deze nick had ik al lang voordat die serie naar Europa kwam, dus dat kan me niet schelen.
Ik ga de laarzen toch maar op ebay zetten denk ik. Vind het alleen zo'n gedonder met betaling... |
Kan ik ook in termijnen betalen? :p
|
meid !! zet ze op Ebay !!!
gedonder met betaling ?! zet ze daar op, en verkoop ze alleen binnen NL ... dan is het nog wel gedonder maar niet heel erg meer ;) |
Citaat:
(denk je dat ze je staan dan? :D ) |
|
Citaat:
|
Wat een werk om te strikken zeg.:o Maar wel cool.:cool:
Maar te duur en niet de goede maat.:o |
die schoenen zijn vet joh :) :eek: :eek: :) :) :D :D :D :D alleen die hakken btj hoog ik kan niet echt lopen op die hoogte en ik vind ze ook een btj duur maar dat kan ook aan mij liggen ik denk er nog over
|
chill die sexy laarsjes
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |