![]() |
Cocaïne op de clitoris
wie heeft dit weleens geprobeerd? kep vaak gehoord dat een meisje dan helemaal gek word..en ook de jongen trouwens wanneer het op de eikel gedaan werd...
tell me your story's |
*lach*
|
:eek: nog nooit van gehoord maar wel dat als je pepermunt eet en daarna mondeling doet dat t dan wat gevoeliger wordt, misschien dat dat t zelfde effect heeft
|
cocaine is zowieso FUCKED up ook al ist mar een beetje het verneukt je lichaam, kun je nagaan wat t met je clit doet!!
dus kga het nooit proberen! |
Citaat:
|
Citaat:
bring your ass overhere!! ipv da ge forum:) forum verslaafde:D:D ontopic: als cocaine je hersenen nieren en lever verneuken bij "normaal" (snuivend) gebruik wil ik nie wete wa t verneukt bij ander gebruik:S |
Citaat:
|
Wat een goed idee zeg, kan je gelijk naar het ziekenhuis... (en coke injecteren in je penis is helemaal leuk, kan 'ie gelijk geamputeerd worden!
|
Citaat:
|
Voor zover ik weet :
Cocaine dringt makkelijk de huid door van de clitoris en de eikel, het zorgt daar voor een lekker gevoel: een tinteling. Meestal hoeft maar een kleine hoeveelheid gebruikt te worden.... en ik denk persoonlijk dat het zo plaatstelijk, en met zo'n klein beetje weinig negatieve schade heeft. Ik heb er zelf geen ervaring mee.... and ik denk ook niet dat ik het ooit zal uitproberen. "Coke is niet dope!" |
Citaat:
|
Cocaïne heeft een verdovend effect. Veel plezier ermee dus.
|
Citaat:
Ja dat klopt, bij een bepaalde (grote) hoeveelheid, die je op een bepaalde manier inneemt (snuiven of oraal). Hier komt het namelijk in je bloedbaan terecht Om even on-topic te blijven : dat was de vraag niet.. als je het plaatselijk aanbrengt, dus op je klit of je eikel.. zal dat verdovende effect wel meevallen, omdat het maar een kleine hoeveelheid is .... duh! |
Als je coke op je lippen of tanden smeert voel je daar helemaal niks meer, wordt het gewoon gevoelloos, dus ik denk eigenlijk dat dat ook voor je clitoris geldt. Of niet?
Ben in elk geval niet van plan het te proberen! |
Citaat:
|
Citaat:
Poedersuiker = lekker... maar met coke strooien lijkt me ook geen goed idee nee!! |
echte bikkels gebruiken sambal
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou mensen ik kan in ieder geval zeggen dat coke en sex erg goed samengaan. (y) |
Citaat:
Exactly wat ik probeerde duidelijk te maken (vooral aan SixOhFour).... het geeft een tintelend gevoel... and heeft bijna geen verdovend effect.... |
Citaat:
|
Citaat:
Je voelt nix :D Echt niet, trust me :D Bij een man doen ze het weleens omdat hij dan langer door kan gaan, dat klopt wel, want als hij nix in zijn eikel voelt, kan hij ook niet klaarkomen :D |
Citaat:
En wim dat coke je hele lichaam verneukt is ook niet waar, volgens mij is roken nog slechter. Het is bewezen dat coke geestelijk verneukender is dan lichamelijk. |
ik vind het al diep triest als je weet hoe je aan cocaine kan komen.... laat staan dat je deze manier nodig hebt :S
|
Citaat:
|
behalve mn mening, dit is eigenlijk een nutteloze topic (sorry) cocaine word niet opgenomen door je huid, dus ook niet door je clitoris, behalve als je het IN je vagina of kont stopt, en dit is geen 'ervaring' , maar supergevaarlijk. Ik sluit hem, hoop dat iedereen zo verstandig is (geweest) om er geen ervaring mee te hebben(gehad)
Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |