![]() |
[tekening]mcdonalds
deze heb ik een tijdje geleden gemaakt en wilde hem posten als ik klaar was met inkten. Maar dat is zo'n klerekarwei dat ik het niet af ga maken. Dus hier is ie half geinkt.
Benieuwd naar jullie mening. http://home.planet.nl/~kazem034/mac.jpg |
Hij ziet er zeer cool uit.
Maar wat zijn de texten die erbij horen? ;) |
ziet er erg cool uit idd....
|
hmm erg gespierde fastfood medewerker
maar ach wel vetjes |
Dope hoor!. :)
|
mooimooi (y)
|
ik dig die gast nu al :D
erg cool (y) |
wow vette shit :) ben benieuwd hoe 't afloopt.. of iig naar de tekst die erbij hoort
|
beauty :)
heb je trouwens een site waar al je werk op staat? of vraag ik nu iets heel onmogelijks? |
Citaat:
P. 3) - "A Big Mac menu." P. 4) "Normal or Happy Meal?" - "Happy." P. 5) - "Must...get....fourth...toy!" |
super gaaf!!!
allen de scheen van de dame in plaatje drie is een beetje vreemd |
Wauw, gaaf. Leuk om zeg maar het geinkte en de schetsen naast elkaar te zien
|
Citaat:
panel 3: 1 cheesburger panel 4: mederwerker: is dat alles? gast: ja panel 5: of nee..doe me ook maar... (en dan op de volgende pagina haalt ie zijn pistool tevoorschijn, richt het op zijn hoofd en zegt: ALLE GELD UIT KASSA!!!) Citaat:
Citaat:
N00dles: hehe, dat kan ook ja. rest: bedankt voor jullie reacties :) |
wederom respect.
mooi gedaan, ben benieuwd hoe t afloopt... |
netjes netjes netjes
|
2- Can I help you sir?
3- "HUNGRY" 4- Sir, are you ok? - "HUNGRY" 5- Super Size me then! :D |
jemig, die neus van die kerel in die closeup van de helft van zen gezicht :|
|
cool!
|
jep, heel cool.
|
dank jullie :)
Citaat:
|
wowww supervet man :) trouwens ik heb nog nooit een schets ge-inkt, hoe werkt dat :) misschien een stomme vraag maar ik moet ergens beginnen :o
verder dikke respect voor je schetsen dude :cool: |
Citaat:
Wel weer vet getekend allemaal. Ik verwacht tegenwoordig bijna niet minder dan heel goed van je :P Edit: op het 2e plaatje heeft die Kingsley een beetje erg grote bovenarmen in vergelijking met z'n onderarm :) Oh, op het 1e plaatje moet z'jn voet denk iknet iets hoger geplaatst worden te opzichte van z'n been ivm zijn hak. Op het 3e plaatje heeft het wel een cool effect dat hij helemaal met potlood is, maar dat dat hoofd dan al ge-inkt is. Die springt er echt zo uit me beeldscherm :D En helaas is dies tijl ook anders dan de rest lijkt wel :s Oh, nog 1 mierenneukerig dingetje: op het laatste plaatje heeft die hoofdpersoon(?) een wel reg dunne neus. Sorry, voor de stortvloed aan commentaar, maar ik hoop dat je er iets aan hebt :) |
Citaat:
(uitzondering nagelaten, mcdonalds standaards artikel 3.6) |
*ruikt talent*
|
bobski : bedankt, als je wil inkten zou ik gewoon handmatig doen. Koop technische pennen van bijv. Steadtler of Rotring (01, 03, 08) en inkt over je potloodlijnen. Je kan ook kroonpennetjes kopen.
Morridin: met die neus op het laatste plaatje ben ik het wel eens, maar verder zie ik niet echt grote problemen. Wat bedoel je trouwens dat het gezicht in het derde plaatje ook in een andere stijl is? bedankt arP: juist rijk_v: bedankt :) |
ontzettend cool (y)
|
bedankt nog spinnenman dus gewoon oostindische inkt in een kroontjespen zou kunnen?
|
Citaat:
Maar met die stijl bedoel ik dat de dat potloodplaatjes meer detail lijken te bevatten, meer de realistische kant. Dat hoofd lijkt door de verharding van een paar trekken wat meer naar de cartoony kant te gaan. Maar het is bij mij ook altijd zo dat ik tekeningen eerst globaal bekijk of ik het mooi vind of niet en dan vervolgens naar details ga kijken. Daarom edit me berichten altijd en lijkt het alsof dat ik datgene wat ik erbij edit belangrijker vind dan dat het is. Maar dat is dus niet zo, gewoon wat detailgezeur :P |
waargebeurd verhaal? :)
|
Als je een meisje was mocht je me nu oraal bevredigen (y)
|
god, wat is die vent gespierd!(y) :D jammer van zijn neus:(
|
Kenjirro: thanks :)
bobski: ja theoretisch wel..maar het is moeilijker dan je denkt. Ik zou gewoon technische pennen kopen. Morridin: ok, ik snap het. En je gemiereneuk kan best handig zijn. ;) Whaxx: nee. Waargebeurd zou zijn: Kingsley zijn matties beroven de Mcdonald's. snoodaard: o, wat een eer bertbart: tja |
Ik vind hem vooral leuk omdat die figuren ook echt een karakter hebben (als het om uiterlijk gaat). (y)
|
Op dat tweede plaatje, lijkt die hamburger net een hoedje ;)
Verder respect :) |
Omg, ik zie het nu ook opeens, damn das flauw :P
|
Vice: thanks
Roos: hahah, was me niet eens opgevallen, thanks |
Ik vind de schaduw van de neus op het laatste plaatje een beetje vreemd, maar verder echt supergaaf, vooral het eerste plaatje :cool:.
|
:)
|
Ik hoop dat het slecht af loopt voor de MAC. Ik haat de MAC!!!
Anti Mac for life!!! |
Ziet er erg professioneel uit (y) :p
|
Tara Masquerade: hoezo? niks mis met de mac toch?
Djien: thanks :) |
idd thnx voor de site, je hebt al een paar fans hier in het zuiden ;)
|
o echt? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |