![]() |
Party of five
kennen jullie het nog?
http://www.hereinmyhead.com/collect/collab/party5.gif ik vond het altijd erg vermakelijk :cool: |
ja, leuke serie :) mag best weer eens herhaald worden.
|
Matthew Fox. :o
|
nooit gezien.. ik ken het wel, maar ik heb het nooit gekeken. Geen idee waarom, het lijkt me wel iets wat ik leuk zou vinden..
|
Pfff, ik heb er zowat alle afleveringen van gezien. :) Een heel leuke serie, mijn zusje was vooral een fan van Bailey (ikke niet hoor :s). Ikzelf vond Julia het leukst van allemaal, denk ik. :)
|
Ja gezien.... vroegah (y) top serie. Vond Neve Campell ( schrijf je dat zo? ) het coolst. Hoe het personage heette ben ik weer vergeten.
|
Citaat:
|
ja ik heb dat best een tijdje gevolgt toen geloof ik net 5 het nog uitzond. erg leuk:) ik was fan van de jongste, ik denk dat ze Baily heette.. op een gegeven moment stopte het dat vond ik erg jammer.. zou het eigenlijk nog wel weer een keer willen zien.
|
Citaat:
Voordat er weer mensen fouten gaan maken - van oud naar jong bestond het gezin uit: Charlie, Bailey, Julia, Claudia en Owen. Zo. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit gezien, hoewel ik van dat soort series houd, lijkt het me echt helemaal niks:o
|
Okee, wie herinnert zich Justin nog? *is totally with the Justin love* :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |