![]() |
image file - ik snap t even niet :)
kan iemand me dit even uitleggen?
"FILE "C:\Documents and Settings\Pampi\Desktop\ALEF.BIN" BINARY REM SESSION 01 ; Not supported by other applications (*) TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 REM MSF: 00:00:00 = LBA: 0 REM (*) SESSION directives are unfortunately not properly supported REM 'out there'. IsoBuster however supports them ! " staat in de CUE-file over de BIN-file. Isobuster kan het inderdaad lezen en Alcohol 120% niet, maar hoe krijg ik nu deze image fatsoenlijk uitgepakt en gebrand op cd? |
En als je het nou eens winiso probeert?
|
fireburner zou 'm moeten branden
nero vermoedelijk ook, als je kiest voor 'burn image'. tip: probeer eerst een CD-RW :) |
Citaat:
ow nero doet ook images burnen? :bloos: :) nog niet gezien even checken hoor :) |
nero doet t niet
via isobuster kan ik de files van de image veranderen naar raw data maar ook naar user data ik dacht dat ik 1 van de twee moet kiezen en deze dan moet pleuren op een cd-rom. Zou dat werken? |
Citaat:
Welke Nero versie heb je? |
Citaat:
|
Citaat:
*?* |
Citaat:
Kom jij ff met een oplossing dan :) Ik dacht... in die cue staat weer een of andere vage verwijzing naar een dir die misschien niet eens bestaat.. zou het misschien kunnen zijn. |
Citaat:
|
Fantom CD al gebruikt?
|
Als je nou eens even opschrijft welke foutmelding Nero geeft, dan kunnen we verder, Nero geeft namelijk een duidelijke omschrijving van wat er mis mee is. Bij het branden van een image met cuesheet krijg je dan vrijwel altijd de melding 'error on line X' waarna je in de cuesheet kunt opzoeken op welke regel de fout staat.
(Nero werkt niet met cuefiles. omfg, rotflolmao, whahahahah :D :o) |
hmm, gewoon de cue negeren en de iso "openen met" heeft voor mij altijd gewerkt.
(nero 5.5, meegeleverd-met-hardware versie) |
Sowieso verwijst je .cue file naar een directory. Dus als je .bin file daar niet instaat, kan geen brandprogramma hem vinden.
Verander dit: FILE "C:\Documents and Settings\Pampi\Desktop\ALEF.BIN" BINARY in dit: FILE "ALEF.BIN" BINARY En zorg ervoor dat zowel je .cue file als je .bin file in dezelfde directory staan. |
Citaat:
Dom, daar heb ik straal overheen gelezen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu met een soortgelijk probleem.. Zowel Nero als Daemon en Alcohol 120% kunnen met onderstaande cue niet verder als een foutmelding "cue sheet line 3: bestandstype nog niet ondersteund"
Code:
PERFORMER "Rush" |
Bedankt voor het uppen van een oude topic,...(n)
Citaat:
Met "cue sheet line 3" bedoelt hij het regeltje Code:
FILE "RUSH - All The World's A Stage (Remastered).mp3" MP3 |
Citaat:
FILE "RUSH - All The World's A Stage (Remastered).wav" WAVE in je CUE-file. Dan zou 't moeten werken als een zonnetje. |
Yup. Vreemd genoeg kunnen de meeste programma's wel MP3 branden wanneer je een audiocd-layout aanmaakt en de afzonderlijke nummers daarnaartoe sleept, maar niet als je een MP3/CUE-combinatie wilt branden met de 'burn image' optie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nieuwe cue heb ik dus gedaan, ook regel 3 gecontroleerd, maar waar kan ik een *.bin vinden dan? Ik heb alleen een mp3 van ong. een uur, die cue en nog een *.nfo Nero 6.3.1.10, moet genoeg zijn :) |
Citaat:
[edit]Je bent geweldig.[/edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |