![]() |
Wat vind je mooi aan jezelf?
Wat is mooi aan jou? Waar zullen anderen jou om benijden? OF waar ben je gewoon tevreden mee?
Ik ben tevreden met mn ogen, borsten en soms mn mond. |
Ik heb een goed hart...:s
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Jawel, ik vind het mooi :) |
ik heb mooie ogen en wimpers
ik heb een mooie neus mooie boobies op het moment mooie nagels mooie kuiten mooie rug wow beauty :eek: |
Citaat:
je zult het vast mooi vinden, maar open dan iets met 'wat zijn jou beste eigenschappen' :rolleyes: |
Ogen.
|
Citaat:
|
iedereen vind altijd zijn eigen ogen mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn haarkleur.
|
Citaat:
|
gatverdamme (n)
|
Citaat:
|
mn bouw
mn lengte mn handjes mn buik |
mijn haar
mond huid sleutelbeen |
Citaat:
|
ogen/wimpers
handen/voeten/nagels lippen huid tietuh |
Citaat:
|
want youpje zegt de vieste woorden
|
Citaat:
Trouwens, Hans Teeuwen zegt de vieste woorden. |
youp brengt het zo dat het niet leuk meer is
maar goed, discussies over cabaret zijn allesbehalve interessant al die jochies met hun cabarethelden zz |
Citaat:
|
nee ik vind cabaratiers over het algemeen zelfingenomen eikels en idolizen is sowieso gay
|
Ogen
Bouw Handen Kuiten |
Citaat:
Idolizen is een groot woord, ik hoef z'n handtekening, schoenveters en merch niet. |
ik ben blij met mijn ogen...
http://mijns.mypicgallery.com/mooiem...0029_large.jpg En ik hoor vaak van andere mensen dat ze die ook mooi vinden, :D. |
wimpers
handen borsten |
hmm..
mijn mond mijn bouw |
ik ben wel blij met m'n ogen.krijg er ook vaak complimentjes over. en verder ben ik wel blij met m'n huid,.ik heb bijna nooit puistjes..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ps m'n voetzolen zijn errrg aantrekkelijk
|
Citaat:
als ze eenmaal m'n voetzolen heeft gezien vet nuttig topic trouwens :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is inderdaad waar dat bijna iedereen z'n ogen mooi vind , terwijl ik zo in het fotoboek kan kijken en heel veel lelijke ogen kan spotten :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat fotoboek komt eraan, baby (y) |
Mijn ogen + wimpers
Mijn b(.)(.)bies. Mijn neus, die is best klein en er zitten geen bobbels en bulten op. |
Citaat:
|
mijn ogen
mijn haren mijn kuiltjes mn ass |
mijn haar
lengte (precies goed naar mijn idee :D) gewicht (sinds ik 7 kilo ben afgevallen) en mm me neus kan er ook wel mee door |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |