![]() |
Playerz unite
Hey Meiden,
Als ik een keer uitga ofzo dan zijn het altijd hun ( jullie ! ) die oogcontact maken op mij afstappen. En als wij daar nou iets mee verder willen gaan moet je dat begrijpen. Soms is het wel voor een avond, soms niet en dan is het langer wat meestal beter is. Wat ik hiermee wil bereiken is dat jullie wat minder kritiek moeten hebben op spontane, durvende jongens ( of playerz hoe jullie dat noemen ! ) !!!!! Want jullie beginnen ermee, Greetz from Beatz |
*spontane durvende jongens :rolleyes: :S* ???
Maargoed, ik heb verder ook geen kritiek op jongens die voor n avondje wat met n meisje doen, vind 19 ofzow wel behoorlijk sneu, maarja, moeten ze lekker zelf weten... Ik heb alleen een hekel aan jongens die zich anders voordoen, een heleboel 'beloven' of 'doen alsof' terwijl ze het helemaal niet menen en dus gewoon PLAYEN met gevoelens van meisjes... |
Citaat:
zolang de meisjes het zelf ook leuk vinden voor een avondje is t allemaal wel goed vind ik.. |
geef mij maar een lange termijn relatie, voor n avond is wel leuk maar wat moeten mensen om je heen dan denken... ik zou me er iig nie prettig bij voelen
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry maar ik moet toch ff lachen :D parallel, je hebt wel gelijk ;) maar on-topic, geef mij maar ook 1 lange-termijn relatie :). |
Sja, wat moet ik er nou op zeggen...je loopt je pik achterna, maar dat is normaal...
|
Citaat:
Lekker boeiend. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
.........
met verder gaan bedoel ik van zoenen naar zuigzoen en meer niet want het is maar voor een avond tenzij het wederzijds meer is. Maar ja gewoon niet zeiken, player zijn is niet iets waar je trots op moet zijn maar het zijn altijd andere mensen die je die naam geven ! Jullie moeten gewoon minder kritiek hebben op jongens zoals ons. En al die andere gasten die erop zeiken weten best dat ze zelf net zo lekker bezig zijn. duzze....stop talking bullshit just commit you're as ''stupid'' as us. Greetz from Beatz |
Citaat:
|
Citaat:
WAHAHAHAHAHAHA. Verder gaan is van zoenen naar een zuigzoen? :D :rolleyes: Citaat:
Naja ik weet niet hoor, volgens mij snap je zelf echt wel dat je behoorlijk triest bent, en als je dat niet snapt dan is het nog erger dan ik dacht.. |
hahaha je zult weinig meisjes vinden die dan instemmen, nimfo's uitgezonderd, maar die staan op deze wereld voor jou soort :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Nee, in verhouding tot hem is ze 16, meiden lopen twee jaar voor :D
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben inderdaad ook 14, maar ik hang geen 'stoere' verhalen op, zoals hij dat doet. |
Platyers zijn niet altijd even erg idd, maar het merendeel is toch echt afgrijselijk. Ik wil hier niet mee zeggen dat een player gelijk afgrijselijk maar toch is dat IMHO dikwijls zo. Duzzz....http://www.smilies.nl/rough/rocketwhore.gif
;) :D :o |
Citaat:
|
Zoals Beatz zegt: Als meiden op JOU afkomen, betekent dat IMO vaak dat ze meer van je afweten, dus ook dat je een player bent. Dan weten ze dus zelf ook dat er waarschijnlijk geen goede relatie uit kan komen, en betekent dat dat zij ook wel een soort van player is... Wat Alicia ook zei.... Als het van 2 kanten komt dat het voor 1 avond is... dan is er toch mis mee?
Klinkt allemaal heel fout, maar ik ben niet helemaal wakker |
Citaat:
|
liefde is geen spelletje, dus die spelers hebben we ook niet nodig
|
Citaat:
als je weet hoe je een meisje(in jouw geval) moet behandelen krijg je dit soort gezeik niet |
Ik zie hier geen discussie meer uitkomen...
Tot ziens! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |