![]() |
Creedence Clearwater Revival
Ik luister dit de laatste tijd ontzettend veel. Ik heb twee lp's, Chronicle Vol. 1 en Green River. Vooral die eerste draai ik erg vaak.
Wat vinden jullie van CCR? Favo albums? Favo nummers? En voor de mensen die het niet of niet zo goed kennen meteen wat download tips: Who'll stop the rain Long as i can see the light Run through the jungle Have you ever seen the rain Susie Q. Bad moon rising I put a spell on you Down on the corner En al het andere dat je tegenkomt :p |
i put a spell on you (y)
solo dingen van john fogerty vind ik ook wel gaaf, wel erg country af en toe alleen |
ik ken het niet, maar bij die naam zie ik meteen een of ander EO feest voor me
|
CCR is goed en Cosmo's Factory is een uitstekende CD, die ik uiteraard ook in mijn bezit heb.
|
net wat van gedownload maar het is niet mijn ding :|
|
Hmm volgens mij ken ik I put a spell on you en vind ik het suf.
|
The Dude heeft er tapejes van, dus is het goed.
|
Ik heb die chronicle plaat ook, maar heb eigenlijk alleen maar kant 1 geluisterd. met Suzie Q en I put a spell on you erop.
En het klinkt wel lekker, dus eigenlijk zou ik er vaker naar moeten luisteren. |
Susie Q. :cool: (y)
|
ik heb chronicle vol.1 het verveelt echt zo snel
|
M'n vader is een groot fan.
|
ja CCR luister ik ook erg graag.
|
Geniale bandnaam maar de muziek vind ik niks.
|
Vette muziek (y), mn pa heeft cd's vol gebrand met CCR.
Hij is 56, maar is toch een fanatieke downloader (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah, laat die zooi maar fijn onder de 20 kilo stof van de afgelopen 30 jaar liggen
|
Down on the corner, Run through the jungle
Have you ever seen the rain en Susie Q. Geweldig. |
Bad Moon Rising (y)
|
I Put A Spell On You was mijn aller-aller-allereerste singletje nog op vinyl. En Godcholera, wat een wereldplaat zeg.
|
Citaat:
K heb DVD gekocht :+ k heb em wel 10x gezien nu :) CCR is ook top > Fortunate Son, I put a spell on you, Green river (live) , Bad Moon rising (live) allemaal top :) Van die ouwe Vietnam nummers (y) |
Favo nrs:
fortunate son lookin' out my back door born on the bayou run through the jungle bad moon rising |
Volgens mij kan je trouwens het huis van John Fogerty vinden als je de instructies van de nrs opvolgt... run through the jungle, then pass the cotton fields, go up around the bend, then it's down in the corner.
|
ik vind ccr echt super:
- sweet hitch hiker - down on the corner - ramble tamble etc. etc. het meeste is al opgenoemd.. wel vet trouwens, als dat waar is met dat huis van john fogerty :D geweldig bedacht! |
mn moeder was hier echt diehard fan van, maar ik heb 't eigenlijk nog nooit echt geluisterd, zal ik eens gaan doen dan
|
echt iets wat m'n pa luistert, ik ken waarscheinlijk zonder het zelf te weten de helft van alles wat ze ooit uitgebracht hebben :S
zelfde geld voor john foggerty wel k verders |
Citaat:
|
mijn pa luisterd het ook :D
zelf vind ik het ook best leuk (y) |
Citaat:
|
tijdje geleden wat geluisterd. Wel relaxte sjatsen
|
Citaat:
his Dudeness weet wat goeie muziek is, vooral Looking out my backdoor (rijdend in z'n auto na doktor-scene) |
Ccr is cool
|
(y) goeie shit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |