Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Web] Probleem met hotmail (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=958135)

brightlight 18-09-2004 17:26

probleem met hotmail

Sinds gisteren kan ik mn hotmail niet meer openen want mijn computer "kan de server niet vinden" en "de pagina kan niet worden weergegeven". Het rare is dat mn msn het nog wel gewoon doet. Ik kan dan ook zien dat ik nieuwe mailtjes binnen heb gekregen die ik nu dus niet kan openen, wat best wel een probleem is met school :s . Ik vraag me nu alleen zwaar af wat er fout kan zijn. Andere emailadressen wil hij wel gewoon openen en op een andere computer doet mn hotmail het nog steeds niet dus het ligt niet aan de pc. Wel heb ik pas een leeg mailtje geopend, afzender onbekend. Kan dit er misschien iets mee te maken hebben? Wat kan ik hieraan doen?

freyk 18-09-2004 18:02

Heb je de volgende dingen al gedaan?
  1. Je tijdelijke internetbestanden & cookies al verwijderd?
    (internet explorer -> extra -> internetopties -> "cookies verwijderen" + "bestanden verwijderen".
  2. je host file legen.
    (Open kladblok en open het bestandje host die je vind in je windows map -> system32 -> drivers -> etc.
    Verwijder daar alles behalve 127.0.0.1 local host en het stukje tekst er boven)
  3. je hotmail proberen te openen met een andere browser (een internet surfprogramma zoals internet explorer), bijvoorbeeld met Mozilla Firefox

SubbehQ 18-09-2004 18:21

Citaat:

freyk schreef op 18-09-2004 @ 19:02 :
Heb je de volgende dingen al gedaan?
  1. Je tijdelijke internetbestanden & cookies al verwijderd?
    (internet explorer -> extra -> internetopties -> "cookies verwijderen" + "bestanden verwijderen".
  2. je host file legen.
    (Open kladblok en open het bestandje host die je vind in je windows map -> system32 -> drivers -> etc.
    Verwijder daar alles behalve 127.0.0.1 local host en het stukje tekst er boven)
  3. je hotmail proberen te openen met een andere browser (een internet surfprogramma zoals internet explorer), bijvoorbeeld met Mozilla Firefox

Ehm hij zei dat hij ook niet kan openen op andere PCs dus behalve je laatste punt zal dit wel niet werken.

Jolt 19-09-2004 10:25

Ik krijg zo vaak mailtjes van afzender die niet bekend is nooit problemen mee gehad.

Heb je de boel geupdate?Miss ligt het daaraan. Maar dat lijkt me een beetje onlogisch.

brightlight 19-09-2004 11:58

Ik kan hotmail nog steeds niet openen, heb de cookies verwijderd maar het helpt niet. Nog iets anders wat ik kan proberen?

Chaucus 19-09-2004 13:09

Ik heb van meer mensen gehoord dat ze problemen hebben met hotmail...dus misschien dat t probleem daar ligt :o

T_ID 19-09-2004 15:08

al geprobeert de veiligheidsinstellingen omlaag te draaien? hotmail kan niet laden als de beveiliging hoog staat (van zowel activeX als cookies)

SubbehQ 19-09-2004 15:36

Citaat:

T_ID schreef op 19-09-2004 @ 16:08 :
al geprobeert de veiligheidsinstellingen omlaag te draaien? hotmail kan niet laden als de beveiliging hoog staat (van zowel activeX als cookies)
andere pc doet het wel, andere account op zijn pc doen het wel. LEZEN AUB :) danku

Offtopic: freyk loop jou sig. wel helemaal goed?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.