![]() |
Hoe lang hebben jullie wel eens niet gemasturbeert?
en nou niet komen met vanaf mn geboorte tot mn eerste keer handwerk :p
ik denk zoiets van 2 a 3 weken... tis voor mij nu een week geleden..vanwege een stomme weddenschap...ik heb nog tot 1 oktober |
Een paar jaar..
|
hoe ga je dat echt bewijzen dan.Je kan wel zeggen dat je van jezelf afgebleven bent,maar is dat ook zo?
|
Citaat:
|
Vanaf de tijd dat ik het had moeten gaan doen tot aan nu :rolleyes:
|
Citaat:
|
2 weken denk ik. Hoge uitzondering :o.
|
3 weken een keer.
Ik was op vakantie bij familie en in iemand anders huis geeft me gewoon een mentaal blok om het niet te doen :P nog een keer 3 weken toen we het jaar erop weer zouden gaan, om ff te wennen. Niet gegaan door omstandigheden. De laatste paar nachten waren irritant, want je krijgt best snel natte dromen dan :P Maar als je het dan toch doet, DAMN! worth the effort :P |
Twee ā drie dagen, denk ik.
|
Weetikveel. Een week of drie, zoiets? In de vakantie, als mijn vriend voldoende kon voorzien.
|
Al 9 maanden niet, en daarvoor ook maar heel af en toe.
|
Week of twee ofzo?
|
ik zal het moeten rekenen in maanden denk ik. Ik heb geen idee, ik hou het niet bij op de kalender
|
lang, ik heb genoeg me mijn vriendin
|
voor mij paar maanden....ik doe het bijna nooit...ik heb mn vriend...ik word er niet geil van...dus ik kan maanden zonder....als ik een apparaatje heb wordt het denk ik anders....:p eerst maar eens kopen dan;)
|
Citaat:
|
3 weken denk ik, met vakantie (dat is het langste wat ik kan herinneren)
|
Onlangs ontgroening e.d gehad; uiteindelijk 4 weken niet aan mezelf gezeten :eek:
|
paar minuten ;)
|
40 dagen. Pure kwelling...
Maar ik heb het wel volgehouden! :D (was een wedstrijdje) |
4 weken ofzo
op vakantie |
Weekje oid.
|
een week denk ik
|
Ik denk een week. Ik heb hoge behoeftes.
|
Citaat:
|
Maanden. Geen idee, ik heb het niet bijgehouden.
|
4 of 5 dagen denk ik... de tijd dat ik ongesteld ben.
|
Citaat:
|
Een paar weken.
|
Ruim een half jaar, maar toen had ik dan dus wel een vriend.
Als ik niet op een andere manier aan mijn trekken kom wordt het ietsje regelmatiger :p |
Citaat:
|
Van Begin Juni tot vorige week. Ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |