![]() |
20gers
Zijn vaak semi-hip en semi-dronken, en uit op ***.
vooral feesten in de more als L.A.M zijn daarop gebaseerd. een beetje triest niet? of wordt er handig ingespeeld op de biologische klok? hoezo is de lifestyle van 20's vrijveel hetzelfde? moge het metal 20érs zijn of trendy mofo's, ze staan altijd zo te socializen! Stomme cocktaisl te drinken en heel braaf ervoor zorgen geen schandes te maken. Over 1.5 ben ik ook 20, ik kijk er echt op tegen :( of heb ik gewoon de verkeerde 20érs leren kennen? |
Dat laatste, ik ken genoeg shizzle 20'ers.
|
over 1.5 jaar bedoel ik
|
shizzle?
|
Ik ben oud :( Ik ben trouwens nog hetzelfde als ik toen ik 18,19,20 was, boeien.
|
hoe oud ben jij hagel
|
ik verveel me
|
21
|
20gers zijn inderdaad saai:( maar ikke niet hoor:o
|
Wow nou echt niet hoor, ik ken alleen maar hippe 20ers of 20+ ers :p
|
Citaat:
|
ikvind alles nu leuker dan paar jaar terug :cool:
|
ik breng post bij de de MORE (y)
|
Ik heb een vriendin van 20. Ik wil alleen maar neuken, maar zij wil klef en romantisch doen. (n)
|
wat is " de MORE" ?
eh ontopic ik ben 20 en retehip |
Lekkere onzin zeg.
|
mijn broer is 22 geloof ik en verdient retegoed, heeft een peugeot 206 quicksilver edition en mijn andere is iets van 21 en heeft een designburo ( thevectormonkeys.com) en heeft al heul veul gedesignt, ook voor 22shirts en een of ander eng dancefeest, dus die zijn allebei stoer. en over drie en een half jaar ben ik ook twintig en ik ben nu al te gaaf om los te lopen, kan je nagaan :o (y)
|
Citaat:
met hip in dit geval bedoel ik meer: gezellig, dansen, drinken, lachen, leuke kleertjes, veel uitgaan. (y) |
mijn definitie van hip is als een meisje langsloopt en ik dan een heel raar gevoel krijg tussen me beentjes :------(
|
hanenstaart of lulverhalen?
|
Citaat:
als je een stijve lul als een 'raar gevoel tussen je benen' aanduidt verdien je het niet om actief met dat gevoel aan de slag te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg :rolleyes:
|
ontopic please? :confused:
|
Ze mogen van alles, ze hoeven niks, maar ze moeten steeds meer(y)
tja identiteitscrisis of..identiteitsvorming; wat je wil! tja dan ben je de ene dag hip en de andere dag triest! dat heb je wel eens:cool: |
Denk dat je de verkeerde 20ers bent tegengekomen. Van die lui die net leren met hun volwassenheid om te gaan en vaak doorslaan naar de verkeerde kant.
Hebt ook 20ers die gewoon doen waar ze zin in hebben op een verantwoorde manier met oog op de toekomst. (blugh wat klinkt dat stom...) |
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar een yup moet ook een hip huis hebben, alleen hippe drankjes drinken, hippe vrienden hebben, een hippe auto, hip werk, hippe vakanties, en ga zo maar door. het jammere van die relaxte studenten die jij noemt is dat een groot deel yuppengedrag gaat vertonen zodra ze afgestudeerd zijn en een baan vinden met een salaris om in hun hippe behoeften te kunnen voorzien, die ze tijdens hun studie niet konden betalen. wat nou bier, nee hoor, doe mij maar een cosmo. of nee, liever een long island iced tea. |
Dat soort strebertjes moet je tijdens en vooral na je studie dan ook vermijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok, ik geef toe, ik vind het vervelend als er met uitgaan iemand vlakbij me staat die hipper is dan ik. maar goed, dat heet gewoon afgunst. :o |
Tsja, daar heb ik nooit zo'n last van. Ik praat dan altijd maar gewoon op mezelf in dat zo iemand een total loser is die na drie jaar aanmodderen met een grote studieschuld stopt en ergens onderaan moet beginnen. ;)
|
Citaat:
lees het nog eens zou ik zeggen. |
Citaat:
|
wow ik wil naar de more, gratis drankjess.
en ik ben 20 (y) |
ik ken alleen maar leuke 20gers hoor (y)
|
Ik zal het je nog sterker vertellen. Zowat alle leuke mensen die ik ken zijn 20+.
|
Citaat:
ik kom uberhaubt niet het volk tegen waar CB het over heeft. de 20+ers die ik ken zijn gewoon allemaal chille gasten die genieten van een biertje op zn tijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook 20, maar ik denk niet dat ik me gedraag als een 'model- 20er'. en ook niet anders dan toen ik 18 of 19 was (naja, misschien een heel klein beetje dan)
|
omg simpele zielen
waar staat dat ik zo hip ben dat ik geen hippe 20gers zie? serieus waar zie je dat? zeg het me, misschien laat ik mn oog/typ coordinatie dan checken by de docter! Ik zal wat verduidelijken: LAM staat voor Lekker Aangeschoten Meiden, een initiatief van club MORE gericht op 20gers. Wat ik me nou afvroeg, waarom de marketing voor 20gers so gericht is op lamme makkelijke chicks enz, met behulp van 'hippe' shit, die zo gemaakt is dat het niet meer hip of oid is. Gaat nu vooral verder mijn plank misslaan :) |
misschien dat dat daar zo werkt, maar ik zou me daar niet door aangesproken voelen...ik ben niet hip, ik kom niet in hippe tenten, ik drink geen hippe drankjes.
de 20-ers in die tent vertegenwoordigen dus niet alle 20-ers van heel nederland.....tuurlijk heb je ze, maar hoeveel 18jarige lui lopen ook niet enorm dom en irritant om aandacht te vragen door constant domme opmerkingen rond te kirren. maar dat zijn ook toch niet alle jongeren die dat doen. ik denk dat je toch de verkeerde tegen bent gekomen. maar mensen die zich zo gedragen kom je in elke leeftijdsklasse tegen |
20tiggers zijn nog wel hip, alleen na je 30 moet je het niet meer proberen (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |