![]() |
Lastig gevallen op straat
Gozer: ben jij <mijn naam>?
Ik: ja, en jij ? Gozer: heb jij <girl name> een <gemeen woord> genoemd .... ? Ik: kan ik me niet herinneren hoezo ? Gozer: ja anders moet ik je in elkaar slaan Ik: okay ... Gozer loopt weg naar zijn maat ik praat wat verder met een vriend van me en zeg dat ik moet gaan want ik wil geen problemen op weg naar mijn fiets houd diezelfde gozer EN een vriend van hem, me aan en zegt: Gozer: heb jij <girl name> een <gemeen woord> genoemd? Ik: Niet dat ik me kan herinneren.... Gozer: Jonge als ik nog 1 ding er over hoor sla ik je af Ik: Okay ..... Gozer: ja dan weet je dat fiets nou maar snel weg Ik: Okay ..... Zelf vind ik dat ik goed heb gehandeld aangezien er geen vechtpartij is ontstaan. Maar weet er iemand hoe ik hierna zou moeten handelen?? |
Ken je dat meisje waar het omging? Als je haar niet 'zo' genoemd hebt, dan kun je misschiendat meisje vragen om tegen die jongen te zeggen dat jij haar niet zo genoemd hebt? (Tenzij ze je zwart probeert te maken, dan werkt het misschien alleen maar averechts.)
|
Boondock saints stylo
|
Citaat:
Iedereen zegt trouwens wel eens wat als ze boos zijn..... maar houd dat ook in dat er altijd een gozer naar je toe moet komen om het te controleren, en je daarna eventueel af te slaan??? |
Citaat:
Maar als je haar werkelijk zo genoemd hebt...dan zou ik het ook niet weten... :o Aangifte doen...maar ik vrees dat de politie ook weinig kan/zal doen... |
Citaat:
|
Omdat die jongen voor dat meisje op wil komen? Vraag het anders je zusje of één van haar vriendjes, als die net zo zijn, dan zullen ze het vast wel weten.
Tuurlijk is dat niet normaal, daar hoef je mij echt niet van te overtuigen, maar het gaat er nu ook niet om of het wel of niet normaal is, het gaat er om wat je er aan kunt doen. En aangezien ik zelf nooit in een dergelijke situatie heb gezeten, de mensen waar het om gaat en de situatie niet (volledig) ken, is het nogal lastig daar iets zinnigs op te zeggen. Verder dan wat ik in de vorige posts al gezegd heb kom ik dus helaas ook niet. Wie weet is er iemand die wel nog iets anders weet. |
Citaat:
|
Ik zou maar vast wat judolessen nemen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Steek een injectienaald met een overdosis morfine bij je en als je weer lastiggevallen wordt steek je die snel en doeltreffend in de hals van dat tuig :)
|
Doodmaken.
|
Citaat:
|
Koop een mes.
|
Je hebt gelogen :nono:
|
Ga'ns aan vechtsport doen en zeg'm dan maar dat ie wel een pak slaag kan komen halen als hij dat wilt
|
Bied je excuses aan haar aan.
|
Citaat:
|
Leuke exen heb je.
|
Zeg: Sterf!
En sla hem dan dood? |
Jonge, interessant hoor.
|
Je grote smoel houden.
|
zelf vind ik dat jij mensen lastig valt met een ronduit oninteressant verhaal..
|
zeg de volgende keer dat je hem tegenkomt dat hijniet wil weten wat dat meisje over zijn moeder heeft gezegd
|
Citaat:
|
Triest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders moet je de consequenties ervan voor lief nemen en dus elke dag hier op t forum ons komen vertellen hoe hard je nu weer gesloopt bent. Lijkt mij niet zo fijn, dus excuses aanbieden en je leven verder leven wil je niet voor je 18e onder de zoden belanden, ofzoiets, weet nie welke buurt het is;). |
Citaat:
hehehe, het leven van de straat... omg het maakt niet uit wat die over haar heeft gezegd of zelfs tegen haar. het gaat erom dat et een beetje triest is dat haar 'matties' hem gaan bedreigen. heeft niks met regels te maken :nono: ;) |
Vouw je fiets om zijn oren.
|
de volgende keer dat je hem tegenkomt, moet je gewoon zeggen: If you smack me like a pimp, I'll smack you twice as hard back, bitch.
En als je hem dan echt aan kan, heb je geen probleem. |
Citaat:
|
cursus zelfverdediging :cool:
|
je moest die gast meteen een kopstoot geven!
|
"Joh, doe moeilijk! Ik ben je bitch niet."
|
je kon het je dus wel herinderen... vuile miet, mensen zullen altijd over watjes zoals jouw heenlopen (n)
|
Geinspireerd door de laatste post:
Geef die knulletjes eens een knuffel. Misschien hebben ze dat nodig? |
Ik ben er voor om te leren jezelf te verdedigen. Dan hoef je ze niet over je heen laten lopen en je niet echt bedreigt te voelen. Als je weet dat je jezelf kan verdedigen kan je ook rustig uitleggen wat jij er van vind en hoef je niet een smoesje te verzinnen. Als je dat met genoeg zelfvertrouwen kan vertellen voorkom je waarschijnlijk ook een gevecht. En als het een gevecht wordt, en je hebt echt leren vechten.. kom je er waarschijnlijk aardig van af, want de meeste mensen vechten nogal primitief.
|
Ow dus je hebt haar dus WEL zo genoemt ik maak je af gek,
err sorry kon het niet laten |
Ik doe zelf Wing Chun, een soort kung fu. Dat is een heel directe en effectieve vechtsport (voor zover ik weet, ik heb het nooit hoeven gebruiken). Ik vind het ook erg leuk om te doen.
|
Bij je volgende vriendin wel even haar vrienden checken.
|
Citaat:
|
En nu is het (gelukkig) al weer goed :D
|
Citaat:
|
Ik hoop dat je alsnog in elkaar geslagen wordt voor deze volstrekt nutteloze up.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |