![]() |
e-mail adres gretta duisenberg
hoi hoi iedereen
ik ben nieuw hier en wil jullie wat vragen: heeft iemand het e-mail adres van Gretta Duisenberg? ik houd mijn profielwerkstuk over Palestina en wil haar graag interviewen of in ieder geval weten waarom zij zo denkt over dit onderwerp. hebben jullie tips of informatie voor mijn profielwerkstuk, dan zijn deze meer dan welkom. alvast bedankt!!!! |
Hoe mensen de naam Meldpunt & Mededelingen toch vaak zo verkeerd opvatten..
het hoort hier niet :) |
Citaat:
-> Maatschappelijke vakken |
van de menning van gretta zal je cijfer niet hoger worden hoor
|
ik denk niet dat zij een email adres heeft dat openbaar wordt gemaakt.. maar ze heeft vast wel een eigen manager ofzo en een website probeer die eens te vinden.
|
schrijf het NPK:
Nederlands Palestina Komitee Postadres: Postbus 10520, 1001 EM Amsterdam, the Netherlands Bezoekadres: Lauriergracht 116, Amsterdam Telefoon: +31 (0)20 6246046 Fax: +31 (0)20 6268857 Email: npk@xs4all.nl Die kunnen je vast verder helpen |
Citaat:
nee :) |
voeg gretta toe op msn, kun je genieten van haar palestijnse vlag als avatar :rolleyes:
|
Citaat:
? :o |
|
|
|
Citaat:
:nono: niet te lollig worden. ik zou het echt niet weten en ik vrees dat ze dat ook niet openbaar zal maken. ik bedoel, zolang ze niet van volle inboxen houd. waar woont ze eigenlijk? er moet toch op een manier achter te koemn zijn.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |