![]() |
[Office 2003] problemen
Ik heb verschillende problemen met Office 2003 die het mij onmogelijk maken te werken met deze software. Mijn OS is Windows XP
- Zodra ik een word-bestand wil openen krijg ik de melding "bestand niet beschikbaar". Waarna ik alleen op "ok" kan drukken en dus niks wordt geopend. - Zodra ik Word afsluit krijg ik de melding "het bestand Normal bestaat al. Wilt u het bestaande bestand vervangen?". Waarna ik op "ja" moet klikkem wil ik Word daadwerkelijk afsluiten. - Het opnieuw installeren van Office Small Business Editie 2003 helpt niet voor het verhelpen van deze problemen. Er komt wel een probleem bij; het enige Office-programma dat geinstalleerd is, is nu Microsoft Word. Programma's als Excel en Powerpoint zijn nergens te bekennen meer. Een kwestie van 'pc opnieuw opstarten' is het niet, want dit is een probleem wat een een halfjaar speelt. Dank voor het lezen en alvast voor uw reactie |
Als je de CD erbij hebt, kan je dan niet de installatie "repareren" ofzo? Probeer op je HD alle instanties van normal.dot te vinden en te verwijderen (deze zal dan opnieuw gemaakt worden). De andere programma's kun je installeren door een aangepaste installatie te doen en daarbij een paar opties te veranderen.
|
Probeer eens Service Pack 1 voor Office 2003 te installeren. Is sowieso een heel goed idee (vanwege dit) maar misschien lost het je probleem ook nog eens op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |