![]() |
[ROUTER]Na een paar minuten op internet te hebben gezeten, valt iternet uit
Als ik mijn pc opstart doet internet het wel maar naar een paar minuten valt hetn uit router is veder goed geinstalleerd op deze pc is ook op de router aan gesloten en doet het dus wel.
Netwerkvebinding is ook ok geen alles aan is goed ingesteld De router die ik heb is een Broadband router van sweex 4 port 10/100 switch type LB00002146C021246. wat kan ik doen zat ik op bijde pc's internet heb?? greetz maradinus |
Laatste firmware geflashed? Blijft het modem gewoon normaal functioneren (check de LED-statusjes)? Kun je nergens iets vinden in logfiles waarom de verbinding disconnect?
Doorloop alle instellingen van je router eens, dubbelcheck of er niets vreemds aan of uit staat. |
wordt ie misschien veel te heet? (deed mijn router namelijk wel. een 486 koelertje erop verhielp het probleem)
|
Heb nu de stekkers om gewisselt dus nu heb ik wel inet.
Die van mij zat in port 1 naar poort 2 gedaan en die andere visa versa. OFFTOPIC Moet alleen die andere nog ff een plugje opzetten en dan kijken ik wel.....wat een terig werk die kk draadjes :mad: |
Huh stekkers omwisselen hoort het probleem toch niet te verhelpen? Dan is het probleem niet opgelost maar omzeild.
Awel ik snap het al. Ik had ook een Sweex, en die dingen begeven het gewoon na een jaartje. Wij zaten via een Sweex switch met zn 5en op internet, maar na een tijdje deden steeds minder poorten het. Er was een transistortje kapot. Nieuwe switch kopen en ik zit weer lekker te internetten ;) Bedenk idd wel dat die dingen niet in de zon moeten staan en ook niet onder een hoop puin of in een te kleine ruimte. Het moet zn warmte goed kwijt kunnen. |
Citaat:
maaar ik kan temminste internetten :p |
Citaat:
Als het pas een maand oud is en je hebt nog garrantie, is er verder niet echt een probleem, toch? Ik had 1 jaar garrantie en hij ging kapot ná 1 jaar ;) Ps. je hebt uplink op elke poort? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |