![]() |
Game muziek
Download/luister jij wel eens naar de muziek van games?
ik wel, vooral de muziek van 'Halo' is geweldig die van Metroid Prime is btw ook erg mooi! :) |
Ik heb de Myth 3 soundtrack en die is zeker wel de moeite waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sonic, megaman, streets of rage, double dragon, golden axe
de larry tune, space quest theme allemaal 1337. En ik probeer zelf dergelijke muziek te maken maar dat stelt nog niet veel voor. |
Je kunt ook ergens een plugin downloaden voor winamp om nintendo tunes af te spelen a een paar kilobyte per stuk.
|
Het is leuk om de originele Tetris tune te downloaden, op repeat te zetten en helemaal gek te worden :)
|
The Muziek van Loz: Tww roelt ook zwaar :D
|
doom & quake (y)
|
-Dr. Aep-
Red Alert soundtrack natuurlijk, en een shitload nintendo deuntjes. Vooral die van Kirby's dreamland is gewoon mindfucking vrolijk. |
quake (y)
|
Voor de mensen die into oldscool gaming tunes zijn :
http://www.kohina.com/ 'n shoutcast staion met alleen oude tunes, echt wat een geweldig idee. :P |
nfsu heeft best een vette soundtrack en de fifa reeks ook. en natuurlijk de thps reeks :cool:
|
Quake 1 en 2 (y)
Doom is ook wel c00l hoewel Midi natuurlijk hopeloos achterhaald is. |
FF Game-soundtrack list:
NFL Xtreme - Playstation 1997 MTV Sports Snowboarding - Playstation 1998 Messiah - PC 1998 Carmageddon - PC 1998 Wing Commander 4, The Heart Of A Tiger - PC 1998 Test Drive 5 - PC, Playstation 1998 Test Drive Off Road 2 - Playstation 1998 Demolition Racer - Playstation 1998 Test Drive 6 - PC, Dreamcast, Playstation 1999 Coolboarders 2001 - Playstation 2 2001 Frequency - Playstation 2 2001 Test Drive Off Road Wide Open - Playstation 2, XBox 2001 Rallisport Challenge - XBox 2002 Terminator, Dawn Of Fate - Playstation 2, XBox, Gamecube 2002 NFL Gameday 2004 - Playstation 2 2003 Raymond Herrera maakt trouwens zijn eigen Game-muziek. Fear Factory Game Page |
Monkey Island 1+2
Operation Flashpoint Medal of honor allemaal geniale muziek. |
Medal of Honor
Republic: The Revolution (schitterende Russisch achtige muziek) Quake Doom Doom III Sonic en Pacman natuurlijk |
Citaat:
|
Quake 2 !!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
De soundtrack bij het spel Burnout 3 is ronduit geweldig:
1208 - Fall Apart Amber Pacific - Always You Ash - Orpheus Atreyu - Right Side of the Bed Autopilot Off - Make a Sound Bouncing Souls - Sing Along Forever Burning Brides - Heart Full of Black Chronic Future - Time and Time Again Donots - Saccharine Smile Eighteen Visions - I Let Go Fall Out Boy - Reinventing the Wheel Finger Eleven - Stay in Shadow Franz Ferdinand - This Fire From First to Last - Populace in Two Funeral for a Friend - Rookie of the Year Futureheads - Decent Days and Nights Go Betty Go - Cmon Jimmy Eat World - Just Tonight Letter Kills - Radio Up Local H - Everyone Alive Maxeen - Please Midtown - Give It Up Moments in Grace - Broken Promises Motion City Soundtrack - My Favorite Mudmen - Animal My Chemical Romance - Im Not Okay New Found Glory - At Least Im Known No Motiv - Independence Day Silent Drive - 4-16 Sugarcult - Memory The D4 - Come On! The Explosion - Here I Am The F-Ups - Lazy Generation The Lot Six - Autobrats The Matches - Audio Blood The Mooney Suzuki - Shake That Bush The Ordinary Boys - Over the Counter The Von Bondies - CMon CMon Yellowcard - Breathing |
Hell March (Ra en Ra2) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft elke Final Fantasy game wel wat memorabele deuntjes. En doom, omdat er gewoon riffjes van pantera en slayer in zitten in sommige tunes :D |
Ik vond heel vroeger de muziek van Duke Nukem cool, meer kan ik me niet herinneren.
|
Als je woest bent van de muziek achter Zelda: OoT (N64) van Koji Kondo moet je maar eens 'Hyrule Sympohny' downloaden.
|
nah, al die nummers die toevallig te horen zijn bij een spelletje vind ik echt geen game muziek; das gewoon een deal die die lui sluiten om t liedje bekend te maken & het spelletje aangenamer. maar van de echte game muziek 0wnen tetris, zelda en mario natuurlijk hard :)
|
Citaat:
En Franz ferdinand en Jimmy Eat World zijjn niet bepaald kleine bands |
De soundtrack van carmageddon 2 heerscht, allemaal die coole maiden nr's :)
|
http://www.fileplanet.com/files/80000/80877.shtml
Myth 3 soundtrack, downloaden, allemaal en ontdek de vetheid |
Een absoluut kunstwerkje heeft Chris Vrenna afgeleverd met het maken van de OST van American McGee's Alice.
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...60650?v=glance Deze CD is echt een must als je ook maar een beetje houdt van ambiente muziek met een hele naargeestige, zwartgallige sfeer en soms zelfs letterlijk angstaanjagende effecten. Luister deze CD, origineel natuurlijk, in 't donker bij 't slapen gaan en je zult zien dat ik niet overdrijf. Het is ook echt muziek-muziek, niet alleen maar spelletje-muziek, zeg maar. Hele grote klasse, de beste soundtrack van een game die ik gehoord heb. Als je denkt bij "ambient" aan saai en slaapverwekkend; dit is het bewijs dat je d'r nog nooit zo naast hebt gezeten. |
Citaat:
|
Doh! Super Mario Bros Theme!
|
Skeleton Warriors door Tommy Tallarico
spel is ooit voor de Saturn verschenen, soundtrack is meesterlijk. verder: Eartworm Jim Streetfighter II Story Of Thor Zelda Green Baret |
Tommy Tallarico Studios :cool:
of whatever. Deed ook muziek voor Comic Zone, meesterlijke game. Zat ook cdtje bij met de soundtrack :D |
Citaat:
|
niet zeiken gast, mn megadrive zit al jaren onder het stof. Incl. 32X :bloos:
|
Citaat:
heb jij nog die verbindingskabel voor me? die ben ik kwijt.. en nu kan ik geen Doom en Mortal Kombat 2 meer spelen :p |
Citaat:
|
|
Er is een commodore64 shoutcast stationnetje, met allemaal gemixte liedjes uit c64 spelletjes.
Al ben ik te lui om het op te zoeken.. via www.c64.org dacht ik. |
Myst, Riven, Exile en Uru :) Heerlijk vage muziek. Riven is het best :).
|
Citaat:
verder wil ik doom2 horen en ra2. |
Vroeger had je een Gravis Ultrasound nodig voor de mooie muziek in games.
Ik had een Altrasound, wat een Ultrasound kloon was maar dan zonder de bugs. Het patches laden was kut, maar wel mooie muziek in Descent 1. |
Citaat:
|
De soundtrack van Q3 is los verkrijgbaar op cd, gemaakt door Sonic Mayhem, die ook de soundtrack voor q2 hebben gedaan.
Anyway, moet deel 2 ook maar es uitchecken qua sound. De music van q3 staat iig in m'n playlist. Verder vind ik de openingstune van q1 en de openingstune van doom3 erg vet gedaan. Ook de muziek van de C&C reeks vind ik goed luisterbaar. (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |