![]() |
Stakingen stad/streekvervoer??
Ik hoorde hiervan, maar er is maar heel weinig info beschikbaar. Weet iemand hier meer van, of het zeker weten geldt en wat er dan allemaal staakt?? Alvast bedankt!!
|
Je hebt 't over busdiensten?
|
Citaat:
hier in België, iig in Brussel mogen er geen auto's rijden vandaag. maar bussen zijn gratis :-p straat is afgesloten, veel fietsers en winkels zetten alles buiten, leuke sfeer hier (y) |
Door een mogelijke staking van het stad/streekvervoer op 20 september van elf tot vier uur in de regio´s Rotterdam en Den Haag rekening houden met uitval van lijnen en vertraging.
(bron www.9292ov.nl) |
juh, morgen, ivm prinsjesdag enzo.
|
jeps... in dord rijden er geen bussen tussen 9:00 en 17:00 geloof ik.... stond aangeplakt in de bus, verder rijden er geen metro's tussen 11:00 en 16:00... meer weet ik ook niet....
morgen dus lekker vrij :) |
Grrr :mad: , ja in Rdam rijden er geen bussen metro's en trams tussen 11 en 15.30 (met kans op uitloop). Laat ik nou net college hebben van kwart voor negen tot half twaalf. Dat wordt dus terug naar centraal lopen (vanaf dijkzigt), en naar huis fietsen :( . en dat terwijl normaal de metro zo makkelijk is
Conexxion en ander streekvervoer doen dacht ik ook mee, maar dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen. De treinen rijden tenminste nog wel, dat is tenminste iets (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier gaan ze idd ook staken.. mij komt het morgen wel goed uit, ben morgen jarig en dan zit ik liever thuis dan de hele dag op school :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga dan een claim indienen bij de fnv voor verstoring van de openbare orde.
|
Citaat:
|
hmm, bij de albert heijn werken ze toch niet hard :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |