![]() |
Sterfte van een kind (inspiratiebronnenserie)
Inspiratiebron:
Wanneer er iemand ruw verdwijnt het leven nog in bloei verlaat Overspoeld intense pijn; verdriet dat nooit meer over gaat Sterfte van een kind (inspiratiebronnenserie) Het leven zal niet langer zijn wat het al jaren was Een bordje minder op de tafel een leeg stoeltje in de klas We proberen wel te wennen aan de leegte die jij achterliet Maar de tranen die we huilen tonen steeds weer het verdriet Want ik kan maar niet bevatten dat de dood dit heeft gedaan En ik probeer wel door te leven maar dat zal moeizaam gaan |
'maar dat zal moeizaam gaan' vind ik niet zo lekker lopen, van 'moeizaam' naar 'gaan' moet ik een beetje moeilijk doen om het excact in het metrum te laten passen, door die klankrijm.
Verder een prachtig gedicht, en leuk dat je de inspiratiebron erbij zet (y). |
Oh ik vind 'm heel erg mooi!
Alleen de laatste zin is net iets te kort.. Erg jammer, want verder vind ik 'm super (y) |
Want ik kan maar niet bevatten
als ik er opnieuw bij stil wil staan Waarom de dood jouw leven koos en jou wegnam hier vandaan of; Want ik kan maar niet bevatten dat de dood dit heeft gedaan En steeds wanneer ik eraan denk laat ik weer wat tranen gaan ???? Hmm....geen idee meer! Grtjs. |
of gewoon:
maar dat zal zo moeizaam gaan. Met net dat ene woordje erbij? |
zoals altijd super!
ik ben echt fan van jou gedichten, ga je er soms wat mee doen? |
Haha! Aaah wat lief!
Ik weet nog niet of ik er iets mee ga doen...wie weet, en wie weet niet. Ik ken wel iemand die ze voor mij in kan binden, maar dan zou ik het liever bij een echte uitgever willen proberen. Ik weet niet goed hoe dat in zijn werk gaat, en bovendien is het erg veel geld. Ik wil eerst nog even groeien in mijn schrijfwerk voordat ik nu iets uit ga/wil geven - indien het ook nog kan - en dan later werk veel mooier vind en spijt heb dat ik niet even heb gewacht. Kortom; ik zie wel waar het schip strand...! |
Citaat:
|
Voor het mooie vind ik hem net wat te kort...aan de andere kant is ie precies lang genoeg... 'k denk dat ik hem meer te kort vind omdat ie zo mooi is en precies goed is, zeg maar...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |