![]() |
Heb jij kleren aan, en zo ja, welke?
Omdat ik ook zo'n topic wil openen en de oude dicht is. :cool:
|
rode broek
bullpen shirt sokken |
- te groot shirt van een of andere random discotheek in blanes:o
- zwarte trainingsbroek,adidas - voetbalsokken het is weer huiswerkmaakzondag,Yeah baby! |
Zelfde als gister, ga pas douchen als ik ergens heen moet.
Ik stink naar rook (N) |
zondag :cool:
dus oud tshirt, driekwarts en mn slippers van onder de douche nog, net gedoucht want net wakker |
Oude standaard model diesel broekje
Donkerblauwe onderbroekje Bikkembergs hooded top |
donkerblauwe mannenspijkerbroek
groen shirtje adidasjes |
rode panty
zwarte beenwarmers kort zwart rokje zwart shirtje |
net-over-de-knietjes- tweed rok
rose truitje met paardje rose-witte sokjes |
zwart t-shirt met random opdruk, donkerblauwe spijkerbroek, enne ondergoed en sokken :D
|
Sloffen
Trainingsbroek (Adidas) Shirt (J.C. Rags) |
Zwart shirtje met grote rode roos
spijkerbroek gestreepte sokjes:o |
zwarte trui
petticoat zwarte kousen |
bordeauxrode pyamabroek
zwart hemdje roze sok blauwe sok |
zwarte panty
zwarte netpanty zwarte sokken lakrokje kanten truitje tanktop |
-zwarte maillot
-zwarte ribrok -paars shirtje -paars vestje h&m -sloffen :) |
Spijkerbroek
Soilwork shirt Pantoffels Boxershort |
rode trainingsbroek Abercrombie
wit shirtje hennes donkerblauwe trui RL Ieh brak |
Rood met zwarte sokjes
Zwarte Adidas trainingsbroek Zwarte Lacoste polo Rode Replay spencer Je moet er even rekening mee houden dat het zondag is heh.. dus geen dress to impresse vandaag :p |
Kisten
Zwarte spijkerbroek bandshirt |
puma trui
spijkerbroek sloffen bril bleh |
donkerblauwe spijkerbroek
zwart topje grijze trui daarover puma vest (heb het koud) |
donkergrijze spijker plooirok
groene panty camel uggies grijs vestje met capuchon roze sjaaltje groene oorbellen |
khaki dockers met steekzakken blabla
witte longsleeve met glittertjes benetton oranje vestje the barn oranje instappers jolie kerr haar hoog parels Geurtje: burberry |
Een theebroek.
(i.e. een boxer met een suf ruitjesmotief in zwart wit, wat op die theedoek van J.Arafat lijkt en dus heeft mn vriendin het een theebroek gedoopt.) |
zwarte broek, roze shirtje, zwart &warm vest, sokken, ondergoed
saaie zondag |
|
Kleding.. tsss doe ik niet aan
Ik loop gewoon naakt over straat. |
Citaat:
:rolleyes: |
Boeie man ik hou me niet bezig met die kutsite. Kan ik van kudos brood kopen!?
|
- lichte strakke spijkerbroek
- lila trui - zwarte hempie - zwart ondergoed |
baggy spijkerbroek
zwarte chickziphoodie |
zwarte broek (vero moda)
zwart shirt met lange mouwen (dept) daarover een t shirtje met een print (dkny) |
Citaat:
|
neuj not today
|
spijkerbroek laag
gestreept shirjte met grote strik aan de zijkant en lage boothals, rood/wit groenig blousje red. kort string en boxer derover straks dikke trui en leren colbertje en open schoentjes mascaraaa en oogp. joop! le bain<3 |
Spijkerbroek. (Levis)
T-shirt, wit met blauw. (Gsus) http://img.photobucket.com/albums/v1...d/1d50e742.jpg Ik vind 'm Hip.:p beige vest. (we) zwarte enkelsokjes. donkerblauwe boxer. I loooove m'n outfit vandaag, vooral dta shirt.. zooo mooi! <33 |
Spijkerhose
felixshirtje rood vest en nikes.. en lelijke adidas sokken |
grijze sweater met dalmatier [rockwell]
groen hempje [h&m] spijkerrokje[h&m] zwarte panty[H&m] hoge adidas americana's oorringen haarsjaaltje |
- mijn AbFab bubbles teletubbie- jurkje
- bijpassend hoedje - fetish balletschoenen met een hak - nepwimpers met veren eraan |
-spijkerbroek met beetje wije pijpen
-skateschoenen met grijs/zwarte legerprint -grijze trui met "roadie" print |
- zwarte overknee sokken
- zwarte strakke boxer - zwarte BH met rode rozen - rode glimmende Overzeas broek - zwart vest met rode tribal - zwart shirtje met de tekst: I used to be a schizophrenic, but we're OK now. - zwarte net handschoenen Dat was um :) |
Citaat:
heb jij een sugababes site dan? mag ik die zien? |
Citaat:
ik heb aan een trainingsbroek een adidas vestje sokken van mn paps oh ik ben zo mooi vandaag. |
- ballerina's
- een groene 7/8 baggy broek. - een zwart shirtje met korte mouwen van only - een blousje onder mn zwart shirtje - een parelkettinkje - twee schuifspeldjes in mn har Ja, highschool look. |
slayer shirt
broek schoenen alsiemand me er vanacht even aan herinnert om een foto te maken..... (y) |
Spijkerbroek, zwart shirt waar op staat Made in Black. Sokken, schoenen, boxershort
|
-zwarte ribbroek
-groene trui met muts -grijs/zwart colbertje met een soort van bloemen -sloffen :p |
Ik had aan vandaag:
Diesel Zigby. Blauw vaal Replay t shirt. Gele hoodie H&M. Bowlingschoenen Mazu. Live strong bandje. |
Rood shirtje met 3/4 mouwen en wijde hals
Zwarte broek Paarsige sokken Touwtjesarmbandjes en een ketting Ondergoed (joh? :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |