![]() |
Doom 3
Is iemand anders zich ook steeds de @#$% aan het schrikken met dit superspel? :)
http://www.doom3.com |
Dit topic hadden we helemaal gehad, helemaal volgestouwd. Ga het nog maar eens nalezen en sluit deze.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk liever uit naar F.E.A.R., Half-life 2 en het over onbepaalde tijd te releasen Duke Nukem Forever. (over die laatste graag geen discussies) |
ik vind t best een klotespel...ik ben eraan begonnen maar eerst begon mn videokaart te kutten, die t makkelijk moet kunnen, en nou doet ie t fatsoenlijk en nou word ik lijp van dat ge "licht uit, komen de zonbies, zie ze maar te raken, haha lukt je niet dag kogels hallo knuppelen met flashlight daar gaan je levens"
|
Tegenvaller. Te lineair, weinig afwisselend, bijna geen fatsoenlijke spanningsopbouw, zouteloos plot.
And I guess Tool did the theme song. |
Ik vond het wel een leuk spel.
|
Hmm... ik heb de demo gespeeld (eerste 3 levels), ik vond 't ook best wel eng ja. :eek: Ook best wel geinig, maar om nou een heel spel zo door te gaan en er 60 euro voor te betalen...
|
- te donker
- te eentonig - te langzame gameplay - aangstaanjagend dus totaal niet, het is nl altijd donker dus dan verwacht je wel dat je aangevallen word zonder dat je iets kunt zien waar je moet schieten oid , cheaptrick van Id software dus. + coole monsters + graphics ownage toch heeft dit spel me niet genoeg kunnen boeien om het uit te spelen. |
Alles is al gezegd. Zeer matige game dus.
|
k vond t wel leuk, jamemr dat ze t verhaal niet verder uitgewerkt hadden (die tablets waar een deel van miste weetjewel) maar t werd nou nooit echt bepaald saai... en *spoiler*
wat gebeurt r no uals je die message NIET verstuurt? |
Och, de game was het downloaden best wel waard.
|
yooo ik heb dus ook (een gedownloade) doom 3, leuk leuk, maar ik wil ook mulitplayen...lukt me tot nu toe nog niet, naja in mn eentje rond rennen dan :P ehm ik heb een gegenereerde cdkey en een crack misschien kan ik daarom niet online spelen, jammer. maar weet iemand hoe ik tegen bots kan gamen dan? het lukt me niet :)
danku bob |
ik heb hem ook gedownload, en dat wastie imo niet eens waard (n)
nou maar hopen dat HL2 niet zo tegenvalt :p |
Volgend jaar Quake 4, ik hoop dat die wel wat wordt :D
Doom 3 was leuk tot ik in level 5 realiseerde dat ik al 3 levels hetzelfde aan het doen was :( Level 1 en 2 waren nog mooi en goed uitgewerkt, leuk verhaal enzo (waarschijnlijk voor de demo), maar daarna wordt het bagger. En het werd helemaal erg toen het spel mijn save-games weg had gegooid :( Anyway, ik schrik wel nogsteeds, dat is het enige vette aan dit spel. Vooral de kleine details zoals voetstapjes op de grond van een geest e.d. (iemand opgevallen?) |
niemand weet hoe ik kan multispelen met bots?
|
Citaat:
maar je kan toch gewoon online tegen andere dudes? Edit: er is een multiplayer crack oid. en dan kun je in private servers spelen dacht ik (als je dat nog niet wist) |
Mja, matig spel.
Ik heb 't ook niet uitgespeeld tot nu toe...al weken niet meer gespeeld, denk ook niet dat ik er binnenkort nog mee verder ga. Misschien ooit nog. Nu vindt ik 't echter te saai voor woorden. |
Citaat:
Hooguit op een of andere vage gekraakte server maar daar blijft het dan ook bij. |
Superspel. Ik zat letterlijk aan mn toetsenbord gekluisterd toen ik in de Hel terecht kwam. Ben me een paar keer helemaal wezeloos geschrokken.
|
ja okee ik snapte ook nog wel dat ik niet op public servers kom maar wel op ali illegalie servers. maar ik kan gewoon niet vinden of ik tegen bots kan spelen, dus ik vroeg me af of dit gewoon niet in het spel zit of dat ik er overheen kijk ;)
|
Bots zitten naar wat ik weet niet in het spel, misschien dat die er later nog bij komen of dat er al een patch oid al uit is waarmee je tegen bots kan spelen maar ook dat weet ik niet en lijkt me onwaarschijnlijk..
Het spel zelf was leuk voor even maar ik denk dat ze te lang hebben gewacht en mensen een te hoge inschatting hebben gegeven van het spel, graphics zijn prima, gameplay is prima, maar samen met het verhaal is het niet goed afgewerkt. Oh en als je zo graag MP maps wilt spelen, neem dan gewoon de moeite om het spel te kopen en het online te spelen, hoef je ook niet meer naar bots te zoeken en als ze komen weet je iig zeker dat de patch ook voor jou versie werkt |
Bots zitten er niet in en met een gedownloade versie kun je niet online spelen. Pannenkoek!
|
Citaat:
|
yeah yeah dat weet ik nu wel :mad:
|
Citaat:
http://www.prabhasakshi.com/content/...arrow_down.jpg Citaat:
|
:d :d
|
ehm KANKERSMOEL HOUDEN :D
|
Citaat:
DUS .... koop Doom 3 orgineel of stop met blaaten nuub :rolleyes: |
dit spel is een verspilling van bandbreedte (of geld, voor de eerlijke kopers onder ons),
|
eerlijk kopen is voor n00bs ja dus mondje toe
|
Citaat:
Gefeliciteerd! Je bent niet alleen dom, maar ook nog eens irritant :rolleyes: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ps je kunt gewoon een mod downloaden (paar kbtjes) waarmee je ook een lampje op alle wapens enzo hebt (y)
|
Citaat:
|
Issie leuk om op lanparty te spelen?
Ik stem voor Ut2004, maar mn pa voor Doom3 omdat we UT al jaren spelen op LANparty's. Maar tis gewoon HET spel ervoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardig spel. Toch een beetje lineair. En de guns vallen me een beetje tegen, alhoewel de kettingzaag toch wel kont schopt. En soms er voorspelbaar. Wedden dat er in dat bureautje een PDA ligt, waarin vast de acces-code voor die kluis zit.... en jawel. Maar daarentegen, het is dan ook geen puzzelspel.
|
Doom 3 is waardeloos als je voor nop doom 2 online kunt spelen (deathmatch, co-op en ctf).
|
zoooooooooo saai
lvl 1 uitgespeeld gelijk in prullenbak geflikkerd en UT opgestart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |