![]() |
Naruto.
Het is alweer een tijdje geleden dat we hier over Naruto hebben gehad. Maar ik ben al een maandje helemaal obsessed geworden op deze anime. en het is gewoon kickass! iedereen die van Anime houdt moet zeker Naruto gaan kijken!
Zijn er hier nog meer Naruto fans? en wat vind je het tofste eraan? oohja, voor mensen die naruto ook willen zien raad ik je aan om www.gotwoot.com te checken voor alle naruto afleveringen. |
Citaat:
Verder word Naruto ea anime Hier Besproken... |
dat andere verward me :P
|
naruto verdient een eigen topic.
overigens waren de laatste eps dikke schijt imho. |
ik ben bij 11 is vind het wel ok maar ik kijk liver onegai twins of kenshin
|
Citaat:
Niet dat Kenshin of OT slecht zijn.....zeker niet.. |
Naruto vind ik de laatste tijd niks meer aan, het heeft zijn hoogtepunt zo'n beetje na de chuunin selectie-periode wel gehad.
|
Citaat:
verder schijnt de komende arc de beste van de serie te zijn tot nu toe... |
De eerste aflevering was helemaal ruk, maar daarna wordt het steeds beter. Ik ben nu bij aflevering 6, en ik vind het 1 van de beste anime series tot nu toe, op Fullmetal Alchemist en Kenshin (nou ja, de manga van kenshin) na :)
|
Een redelijke serie, hoewel ik hem inderaad de laatste tijd wat zwakjes vind.
|
hehe ik vond de eerste 10 afleveringen van naruto dikke schijt. ik dacht echt van.. mannn, ik snap niet waarom dit populair is! maar dan begint het interessant te worden en zit er nu elke dag nog voor.
Naruto kicks ass en verdient z'n eigen topic. de Kenshin serie wil ik overigens allemaal op dvd hebben. wie weet trouwens waarom Naruto niet mag worden uitgezonden in de VS en europa? |
Misschien moeten de bloederige stukjes er nog worden uitgehaald?
Neway, kvond de aflevering waar ze onder het masker/doekje/geval van kakashi willen kijken eigenlijk best grappig. Compleet nutteloos natuurlijk, maar best grappig. Hoeveel afleveringen nog tot er weer een mooi gevecht komt? |
mwa niet mijn shit..
|
Kheb de 1e 73 eps in 4 dagen gekeken, waarvan 2 schooldagen en 1 volle werkdag. Zegt genoeg :D
Ondetussen wel waai de laatste eps, met dta gezeik met Lee(al is hij natuurlijk nog steeds dé man) |
zover ben ik nog niet. begint het boring te worden ofzo? hahha
|
Citaat:
Geen amerikaans bedrijf heeft nog de licentie gekocht om het uit te zenden. Ik heb gehoord dat FUNimation, ADV-films en Bandai aan et ruzien zijn over wie de licentie gaat krijgen....maar dat kan nog wel ff duren.. Het probleem van Naruto is nl dat de serie en de manga nog bezig zijn, en er geen enkele indicatie is van wanneer hij eindigd...TV Tokyo (die de japanse licentie heeft) wil em denk ik nog niet verkopen (hoe meer eps, hoe meer et oplevert...zeker bij Naruto..) En aangezien europa de amerikaanse licentie gebruikt...komt ie hier pas veel later uit... Frankrijk zal de eerste in europa zijn die Naruto gaat uitzenden, aangezien die hun eigen licentie hebben...Italie en spanje geloof ik ook... Het zal overigens jaren duren voordat de gehele serie in amerika op DVD uit is.. |
Ja nu komen er allemaal fillers... en dat zal nog wel even zo zijn... dus wanneer de goede eps weer komen is nog even afwachten...
het is zo omdat als ze weer verder gaan de manga verhaallijn weer gaan volgen er onmogelijk nog fillers tussengestopt kunnen worden :cool: geloof me dat als ze de verhaallijn van de manga weer oppakken... dat heel veel smullen wordt:) ja ik lees de manga dus;) maar als je dat niet wilt:) zul je geduld moeten hebben:d |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu bezig met 101 van AonE te downen...lijkt me wel grappig....(de dag dat ik ga klagen over Naruto is de dag dat naruto een hentai serie word :P) |
arc is een soort van ehm hoofdstuk in een serie? Waar staat het precies voor?
|
Citaat:
een arc komt vrijwel alleen maar voor in een anime met meerdere seizoenen (meer dan 26 eps) niet elk seizoen is per se een arc... [edit] Bij naruto hebben we et dus over de 'Country of Water' arc, 'chuunin exam' arc, 'war arc'...'Tsunade' arc en waarschijnlijk nu de 'filler' arc.. de arc namen bij naruto staan zover ik weet niet vast, dus heb ik hier maar de meest voor de hand liggende namen gekozen [/edit] |
Ben ik btw de enige die bij ep 101 constant in een deuk lag??
Spoiler
|
ooh great allemaal fillers bij de 100 :S
die naruto manga's halen jullie zeker van i-net af? bedankt voor je info D@mien :) btw welke naruto arc vinden jullie dan het beste? |
Citaat:
Spoiler
Veel gevechten zijn cool, maar geen enkele evenaart deze.. Deze saga is denk ik ook de beste als het gaat om character development...vanwege de vele flashbacks.. Al kijk ik erg uit naar de nieuwe arc die na deze filler arc komt...veel zeer goede dingen over gehoord... |
Citaat:
over beste arc: na lang wachten was het heerlijk om zon gevecht te zien tussen die grote gesummonde beesten enzo, maar het machtigst vondik toch wel toen naruto voor het eerst die frog summonde, en hoe hij hem later dus gebruikte tegen gaara. Maar ik twijfel toch ook tussen die en de keuze die D@mien heeft gemaakt. |
mwuaah... ik vind de meeste gevechten wel stoer eigenlijk:)
maar Lee Vs. Gaara is inderdaad wel briljant:) Hoewel Sasuke Vs. Gaara ook wel stoer vond:) met die Chidori... maar mijn favoriete eps zijn die toch wel met Itachi... euh... ik hoef toch geen spoilertags te gebruiken aangezien iedereen ze toch wel heeft gezien? :confused: anders verander ik het nog wel. |
nah geen spoilertags :) wel voor manga btw
|
Citaat:
|
ja ok laatste eps wel dan, ik wacht ook op aone, blijf et beter vinden.
|
ik heb met mn vriend afgesproken dat we gaan proberen om van onze Naruto-addiction af te komen en we gaan pas over 8(!) weken de laatste 10 afleveringen kijken..
ik zit erover te denken om gewoon opnieuw te beginnen met kijken.. gewoon omdat ik me op vrijdag nu zo verveel als ik geen nieuwe (filler)afleveringen kan kijken. de laatste paar afleveringen zijn dan wel fillers, ze zijn wel dope.. tenminste tot aan 104.. verder mag ik niet kijken :rolleyes::D |
ik heb gehoord dat ze vanaf 106 weer verder gaan met de storyline vanaf de manga! :D
eindelijk van die fillers af! en de ANBU/AonE ge-editted afleveringen zijn naar mijn mening het beste. ze komen wel wat laat, maar dan krijg je wel goede subtitling ervoor terug en de verdere videobewerking. althans, ik heb ze vergeleken met AH enzo.. |
en oohja, zover heb ik ze ook per 10 afleveringen gedownload.
maar over de 100.. nee.. ik moet het toch minimaal 1x in de week zien :P ben btw ook weer es ff overnieuw begonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |