![]() |
[Op TV] Save the last dance
Oooeh, yeah! Een van de gaafste films, vind ik.
Donderdag - 20:30u - Net5 http://www.hometheaterhifi.com/volum...last-dance.jpg Ga maar kijken dan. Ik wil deze film echt op dvd.. zo cool. Ik ga 'm zeker kijken! |
Ooow leuk, ik wilde hem altijd nog een keer kijken. Ga ik dus zeker ook doen donderdag:cool:
|
Ik verwachtte er te veel van toen ik hem keek.
Het is best een leuke film, maar ik ben er niet zo verschrikkelijk enthousiast over als (zo te lezen) jij en veel anderen. Maar het is wel gewoon een leuke film om op een avondje te kijken. |
jeeeuhhhhhhhh
ik heb m op dvd. is egt cool joh!! (ik had m al 5 x geleent bij de videotheek, begon hun ook al op te vallen, dus heb ik m maar gekocht) kan egt zo vaak naar die film kijken, egt zo goed! ben dan ook een enorme fan van de muziek in de film (y) :cool: |
Die was best blij.
Verder niets. |
Hm, heb 'm ooit eens gezien en ik vond er niet zo heel veel aan. Ik snap dan ook niet waarom iederen er altijd zo uber enthousiast over doet...
Mja ga 'm donderdag wel weer kijken en misschien vind ik 'm dan leuker ofzo, je weet nooit :p |
Die heb ik net gemist toen ie in de bios was, en heb er toen heel lang niet meer aan gedacht. Die ga ik kijken. (y)
|
Lijkt me een standaard romantisch tienerdrama met als uitgekauwd motto 'blijf jezelf". Maar ik ga hem wel kijken. Ben immers benieuwd waar de ophef over gaat :)
|
Niks voor mij vrees ik :)
|
heb hem thuis op video, leuke film, maar niet geweldig.
|
is dit een vechtfilm?
|
Citaat:
Anyhow, hij was minder dan ik had verwacht en zulk soort films zijn niet echt mijn ding... Ik ga m dus niet kijken. |
Ik ga 'm zeker kijken en opnemen :) !!
|
Ik heb hem hier thuis ook op dvd staan en hij;s echt de moeite waard!
Echt zo'n feel good movie als het eventjes niet zo mee zit ofzo.. gaj e zoiets kijken en dan voel je je vaak wel wat beter erna :) |
niet bijzonder goede film maar wel leuk om te kijken :)
|
Die neger is wel lief <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat die met dat ene liedje, ehm geloof van Montell Jordan?
Correct me if i'm wrong ;) |
Leuke film (Y)
Er moeten meer films met dans erin komen. Hoewel er eigenlijk zelden een goed verhaal in zit (zie: Honey en You Got Served). |
Citaat:
en aangezien het toch al lang geleden is dat ik hem gezien heb, en ik waarschijnlijk niks te doen heb donderdag, ga ik hem wel nog eens kijken :) |
Het is echt een gave film
vooral als dat meisje voor het eerste in die hip-hoptent gaat dansen, dat ziet er echt niet uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
n vriendinnetje en ik hebben t er altijd over dat we "zo'n save-the-last-dance-neger willen" ghihi :o hij is leuk en hij is mooi. ZO!!!! (ik ga kijken ja.. :)) |
Ik heb 'm al gezien, en wil 'm nog wel keertje zien, maar donderdag kan ik niet :( maar neem hem wel op :)
|
Lijkt me leuk, vooral omdat Julia Stiles erin zit <33 :)
|
Ik heb geen plannen maar waarschijnlijk loopt het zo dat ik 'm uiteindelijk ga kijken :P
|
heel goed, doe maar! tis egt de moeite waard!
|
die gozer is togh ook van de barbershop
|
Een van de leukere romcom's vind ik tenminste...
Wel opvallend, vaak hoor ik van mensen dat het ze vonden dat julia stiles eigenlijk te dik/stevig is voor een balletdanseres :confused: Beetje vaag...mij viel t iig niet op |
ik kan donderdag niet kijken. ;__;
heb de film al wel es gezien en hij is idd leuk. sowieso is julia stiles leuk. |
Heb ik op video, vind em wel leuk :)
|
Julia Stiles . :cool:
Ik heb hem op dvd . |
Ik vond julia stiles maar niks :|
en volgens mij blijft het een meisjesflim :o |
Ik vond hem wel leuk :) Vermakelijk :) Maar idd wel een meisjesfilm :)
|
Ik vond hem nu leuker dan toen ik hem voor het eerst zag :)
|
Echt een leuke film :) Julia Stiles is cute :) maar hij was op sommige momenten echt niet leuk (het begon al met die terugblik in de trein... toen kreeg ik al tranen in mijn ogen)
Feel good movies zijn leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 'm dus gister weer gekeken en tot mijn verbazing vond ik 'm errug leuk (y) Julia Stiles <3 |
hij was wel leuk :)
|
M'n zusje is d'r helemaal weg van. Een reden om niet te kijken. (hij's opgenomen trouwens)
|
Standaard feelgood nonsens, maar kijkt verder wel lekker weg.
|
Citaat:
Hij was weer lief. Die blik in zn ogen <3 |
Citaat:
Vooral in The Prince and Me, maar dat is wel een meisjesflim, maja ik ben een meisje |
tis niet alleen een meisjesfilm, veel vrienden van mij vinden m ook leuk!
wel kut dat ze de aftiteling niet doen, is altijd gaaf met t dansen op de vloer aan t einde + leuke muziek. wel kut, maar ja, kan de dvd nog ff opzetten :) |
Ik heb hem maar opgenomen, mijn zus wilde hem ook zien, dus gaan we morgenavond kijken.
|
Nou zoooo leuk is hij niet hoor.
Het is zo cliché dat je vanaf minuut 1 al wist, hoe het af zou lopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |