![]() |
hoe heet dat nou?
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen. Ik ben opzoek naar een naam. Ik ben depressief en dat wordt veroorzaakt omdat er iets is wat schommelt de hele tijd en daardoor heb ik van die wisselende stemmingen ook.
namen die er op lijken maar het niet zijn: - seroxine - seroxtisine - seroxtinine iets in die richting. Iemand een idee? |
lijkt wel op borderline....alleen dat lijkt niet op sero...
|
Seroxat is een anti depressiva maar dat zul je niet bedoelen.
Jij bedoeld : de serotonine stofwisseling. Ofwel, ( depressieve ) klachten als gevolg van een ( biochemische ) verstoring van de neurotransmitter balans. :) Idd een van de ( fysiologische ) oorzaken/symptomen van borderline. :) |
:) hey :)
*serotine* dat is een stofje in je hersenen waar je 'gelukkig' van wordt...en dat mis je dus als je hardloopt bv. maak je ook serotine aan... |
Hmm.... ik wist niet dat je dat bij hardlopen aanmaakt..
|
Citaat:
|
Dat stofje heet serotonine ipv serotine en als dat wordt aangemaakt dan voel je je gelukkig.
|
Citaat:
|
Dat stofje heet serotonine ipv serotine en als dat wordt aangemaakt dan voel je je gelukkig.
*u heeft gelijk* ja, bij het eten van chocola maak je dopamine aan. Chocola is ook eigenlijk niet goed, want je wordt er maar even gelukkig van. maar goed... daarom is automutilatie ook zo verslavend...daarbij maak je ook serotonine aan (maar daar mogen wij het niet over hebben-maar ff ter vergelijking) |
Citaat:
stemmingen.. |
wisselende stemmingen???? dan heet dat gewoon vrouw zijn!
|
Citaat:
Ik denk dat haar wisselende stemmingen net een stuk erger zijn hoor... En dat is écht geen pretje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |