![]() |
mörk gryning
even ervan uitgaand dat men deze band wel kent, wat is de algemene mening over deze groep? k ken 1 nummer, vond k wel leuk klinken, en volgend weekend spelen ze live in de Vera in Groningen...... is t de moeite waard om heen te gaan?
|
pieces of primal expressionism is hun laatste album. luister dat helemaal en vorm dan een mening. Beetje suf om op basis van een nummer een optreden te gaan bezoeken nietwaar?
|
erm, k ben op 2,50 na platzak en muziek downen doe k nie....... dus dat gaat btje lastig, dat album luisteren........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toegang is 5 euro, die 2,50 kan k nog net bij elkaar schrapen...... t nummer dat k hoorde was van de large verzamelcd, weet zo gauw de titel nie meer.....
|
kent niemand de band ofzo? wat een teringzooi aan reacties zeg....... :rolleyes:
|
nee nooit van gehoord, maar ik heb het gevoel dat jij me iets door gaat sturen :p
|
Ik vind ze erg goed :cool: Tusen ar har gatt vind ik hun beste cd. Ze komen aanstaande zondag trouwens ook in de baroeg in rotterdam samen met murw, martyr en sear bliss.
|
Citaat:
|
Als Mörk Gryning bij mij in de buurt optreedt voor 5 euro zou ik er zeker heengaan, boeiend dat ik nauwelijks wat van ken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |