![]() |
Age Of Silence - Acceleration
Hou je van Arcturus?
Hou je van Solefald? Dan hou je ook hiervan. :p http://www.digitalmetal.com/graphics...Acceration.jpg o.a: Lazare (Solefald) op vocals. Hellhammer (Mayhem, Arcturus) op drums Andy Winter (Winds) op toetsen Lars Eric Si (Winds, Khold) op bas Avantgardistische metal, met prachtige melodieuze vocale lijnen, apart toetsenwerk (moderne synth, klassieke pianoriedels en ook hammond/rhodes werk) en wazig samplewerk. Tekstueel is het een soort van survivalgids in de moderne informatiemaatschappij, met de typisch scherpe manier van observeren die Solefald's teksten ook kenmerkt. Mensen die normaal gesproken geen metal luisteren maar wel van aparte en vooral mooi gearrangeerde muziek houden, luister dit. 4 oktober bij de cd boer. Via soulseek al te vinden omdat de usa release 14 september was. www.ageofsilence.com |
Ja, Solefald en Arcturus zijn geweldig.
Dus ik zal hier ook maar es ff wat van gaan zoeken :) |
eens checken. arcturus vind ik niet super, mischien dat dit me wel kan bekeren tot arty farty metal.
|
Niks te vinden op Soulseek danwel mIRC :(
|
gave cover
|
doet poging tot downloaden....
|
nix te vinden
|
die hellhammer is wel een bezig bij'tje :|
|
ja, hij doet erg veel ons aller helhamer.
cd is idd erg moeilijk te vinden. misschien dat ie komende paar dagen op mirc verschijnt, d'r was maar 1 iemand op soulseek met die plaat. |
Share je hem zelf niet? :o
|
Citaat:
|
Hm hij is zelfs niet te vinden op mIRC..
|
Lair-005 #2 :)
:cool: |
Mooi, haal hem nu binnen.
|
Haha dit is vet!
Heel anders dan ik verwacht had van die 4 gasten, maar ik moet zeggen: petje af! Inderdaad hele mooie zanglijnen en apart toetsenwerk (y) Zeker een jaarlijst kandidaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |