![]() |
Marco feat Ali B
Ik zag 'm net 2 keer achter elkaar voorbij komen op the box.
Wat vind jij ervan? |
Ik vind het einde geweldig, dat Marco opeens gangstah gaat doen!
|
ik down hem nu,
ben benieuwd |
ik vind t op zich wel grappig dat ali b dat gewopon doet, en dat t em geen fuck scheelt wat true mensen in de scene ervan vinden.
numer is vrij bagger verder, hoewel ik t rapstukje van ali b wel cool vind. |
marco als in marco borsato?? :S
|
marco B en Ali Borsato
|
Als gevolg van het kijken naar een gedeelte van dat nummer heb ik een paar dagen ziek in bed gelegen. Voor mij dus geen Marco feat. Ali B.
|
Citaat:
|
ik vind wel leuk nummer opzich, niet hoogstaand ofzo
en de tekst in simpel maar wel heel true vind ik |
Citaat:
|
grappige combi
|
niks aan
|
Citaat:
ik heb het nog niet gezien + |
Ik vond dat vroeger ( jaja) altijd zo'n mooi liedje van marco.. maar dit is best wel een verneuking..
|
ach... ik vind het wel een goede actie (y)
|
ben benieuwd
|
ik vind het eng :( :rolleyes:
|
ik vind het echt helemaal niks,waardeloze combinatie
|
Ik vind t een leuk nr
|
Citaat:
lol :D |
Citaat:
|
Het idee van de combi alleen al is walgelijk. Eén keer gezien, maar ik was gelukkig te stronken om door te hebben wie het waren en hoe het nummer ging. Dat realiseerde ik me pas later en toen schrok ik me de tyfus.
|
Nummer vind ik geen fuck aan.
Maar wel mooi dat Marco de blankies irriteerd om met zo'n klote allochtoon op te treden. |
Ondanks dat ik ali b geen toprapper vind krijg ik steeds meer respect voor hem. Hij gebruikt zijn invloed voor het goede doel, experimenteert, is niet dom en werpt zich op als spreekbuis.
En het nummer vind ik nog best meevallen, beter dan ik ben je zat. |
Marco Borsato??? :eek:
AAAAAh!Hij heeft zijn verstand verloren! Wat moet hij nou met dat ettertje? Hij kan zoveel goeds maken/heeft al zoveel goeds gemaakt. Waarom dan met Ali B?? Kan er met m'n verstand niet bij... :| (n) |
Citaat:
|
Het is een nummer 1 hit (y) .
|
Citaat:
Vergeet niet dat 'Ik ben je zat' tot nr 2 is gekomen in de top 40. :s |
Citaat:
|
Citaat:
toch maar niet luisteren dus...tsss |
Citaat:
|
grappig issie zeker :P
rondleiding huis: 'Ja, dat is dus een bankje..... gejat' 'geintjeee..'. :D |
Citaat:
|
|
Ik ben je zat is tof (y).
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe heet het nummer waar Ali b bekend mee werd volgens mij ook iets van warchild.
Dat nummer was nog geen eens zo slecht. |
Citaat:
waar gaat dit heen? (met karima of karma ofzo) dat was die clip waarin brainpower een tasje steelt, toch? |
ik kan mezelf echt onwijs opwinden over mensen die Ali B goed vinden, die gozer rapt echt gewoon als een kleuter, de rhymes die hij maakt zijn zo fucking zielig en de flow is ook kut, dus mijn vraag aan ali b liefhebbers: wat kan je in godsnaam goed aan hem vinden???
ontopic: ik vind het nummer 3 x niks |
Geinig nummer.
|
Rare boel die twee samen, maar ik heb het nog niet gehoord..
|
Heb 'm nog niet gehoord helaas, komt nog wel! Maar het lijkt me wel een gaaf nummer ;) .
|
Citaat:
|
lijkt me niets :|
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een leuk nr hoor :d! Alleen irriteer ik me iedere x weer aan dit zinnetje: "iedereen heeft het recht op een eerlijkE leven" haha
|
Citaat:
'k Heb het vandaag gehoord. Toen Marco zong was het nog wel leuk, maar toen begon Ali Kabaali en was het uit met de pret. Zo mogelijhk nóg slechter dan z'n duet met Do. (n) |
Citaat:
|
Ik vind het nummer niet zo geweldig, maar Marco doet wel erg grappig op het podium soms :D
|
Citaat:
wat een vreselijk nummer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |