![]() |
Gezocht (goedkope) overnachting
Ik weet niet of het hier thuis hoort of bij Reizen
Ik wil graag in de herfstvakantie een dagje naar de kust en ik wil daar overnachten. Daarom ben ik opzoek naar een betaalbare overnachting. Misschien weten jullie een pension of ken je iemand die een kamer/carvan/huisje verhuurd? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb het hele internet al afgezocht, maar ik ga geen 80euro betalen voor 1 overnachting. Het is voor 2 personen. |
denk goedkoop--->camping
tip: toppershoedjuh in ouddorp... of renesse... partiiiej of hoek v holland... alleen dan zou k wel un mes meenemen ;) wildslapun maakt ju uitstapje toch wel helemaal compleet hor |
Citaat:
|
Jeugdherberg. Onee Stayokay. Er staat er hier eentje 5 minuten van het strand.
Maargoed, waar wil je heen aan de kust? Wat wil je er doen? |
Citaat:
maar idd een jeugdherberg. misschien kun je er wat in de gouden gids vinden. camping lijkt me vrij koud in de herfst, tenzij je iemand hebt om je warm te houden ;). |
Citaat:
|
Wanneer is de herfstvakantie? Als jullie niet te veeleisend zijn kan ik misschien wel wat regelen (gratis)
edit: het zou dan gaan om omgeving Noordwijk, gewoon 1 slaapkamer voor 2 personen.... waarschijnlijk wel eigen slaapzakken mee.... |
Pff, bij een vreemde zeker. Weten zij veel wat je allemaal van plan bent :p
Ik weet genoeg goedkope dignen in Noordwijk. |
Citaat:
Pffff denk ik eens wat goeds te kunnen doen... verpest jij het weer... zoals steve urkel altijd zegt 'it never hurts to help' Het zou gaan om een kamer met slot btw :D Wat wel goedkoop is the flying pig hostel. 16 euro voor een bed...maar zit je wel tussen de dronken engelsen enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in de buurt van den helder zit een camping (geen idee hoe die heet, zou ik ff moeten vragen) zit je tussen de "normale" mensen :P
kosten: reken op 2,50 p.p.p.n. + 8 euro voor staplaatsje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Maar het is wel kut, als je na half 1 stil moet zijn... |
Citaat:
Ja ik ben lui :o |
|
Met z'n 2e is het nog 50euro :s
|