![]() |
Instrumental nummer maken?
ik heb voor turnen een muziekje nodig om mijn vloer-oefening op te maken, en heb al een melodie uitgekozen. in elkaar zetten kan ik zelf, maar bestaat er oowk een programma waarmee ik de zang eruit kan halen, zonder dat het nummer verandert ?
Als iemand me dat zou kunnen vertellen, of dat voor me wil doen, HEEEELLL GRAAAG :o :D |
Je zou natuurlijk ook een bestaand instrumentaal nummer kunnen gebruiken(y)
Explosions in the Sky - Memorial of Godspeed You Black Emperor! - Rockets Fall on Rocket Falls zijn best te doen op te turnen(y) Bij die laatste heb je natuurlijk wel veel fantasie en uithoudingsvermogen hebben Succes (y) |
fantasie en uithodingsvermogen MOETEN we eiglijk wel hebbe op turnen, moeten al onze oefeningen zelf maken duzz.. :cool:
Thanx alvast, ik ga ze glijk ff downen :) |
mijn oude stereo heeft een karaoke-knop :cool:
ik zou niet weten of er van dit soort programma's bestaan... check download.com zou ik zeggen... zoek naar 'karaoke' ofzo :s anders kun je nog altijd proberen op soulseek of kazaa een instrumentale versie te vinden, maar die bestaan natuurlijk niet van elk nummer... of je downloadt gewoon godspeed inderdaad :D |
Citaat:
|
tuurlijk neem ik hem dan op :cool:
moet ik ze wel vinden.. EN KAZZAAALITE KAN UM NIEJ VINDE :mad: kan iemand sturen?? :bloos: |
:|
|
sjemig sorriejj :| :eek:
ik zal het nooooooiiit meer doen.. nouw jij nog :| |
h0eZ0w iK b3n e3n Bre3zeR,, :S
|
:D
maar nu even weer ontopic weiter gehen, bitte.. |
Citaat:
|
Roxje stuur mij ff een pm ik kan je wel helpen
|
@botulism: jah en verdorie, stond nix leuks op.. OF ze waren al in gebruik door iemand anders (van de gym, mogen geen zelfde :s ) OF ze waren niej leuk of zow..
en nog steeds kan mijn @$#$%$%$&^%*computer die 2 nummers van Haligh niej vinde :( |
Citaat:
denk ik maar op zich kan het geen kwaad om ze eens te luisteren :D |
haha is goed joh.. moet ik ze wel eerst vinde ;)
|
neh je kunt nooit de zang eruit halen
|
Als die vloer oefening op Memorial van Explosions in the Sky doet kom ik kijken.
|
Hahaha, je gaat toch niet 20 minuten op postrock de lenigaard uithangen haha. Pak dan gewoon zo'n semi-intellectueel experimenteel rockliedje. (:
|
nouw, geef me dan btere nummers waar het op zou kunnen. Ik kan hem wel bewerken, maar ongeveer 2 minuten zou fijn zijn :D
|
Citaat:
|
hmm misschien iets van Liquid Tension Experiment? Ze hebben best wel wat fijne rustige nummers (y)
|
het hoeft niej rustig te zijn persé.. Muziek als Riverdance en nummer met een elektrische gitaar erin is oowk perfect ervoor.
Moet een korte rustige intro hebbenvan rond de 5 seconden die daarna wat drukker en feller wordt. Miskien helpt dit.. |
miskien wel, miskien niet
|
Echt, download Explosions in the Sky nou maar. :)
|
echt, die kan ik niej vinde :(
|
jawel. dat doet tie wel.. Ik heb kazaa en slsk, en hij vindt het op alle 2. :cool:
|
en ik heb Kazaalite en daar vind IK nix.. maar dat ligt denk ik aan mij :D
|
Download dan Philip Glass.
|
Who, What en vooral WHERE :p
(edit: ach laat maar, ik heb denk ik al wel mooi nummer) |
Citaat:
|
Prologue van Opeth is een instrumentaal nummer wat hier bij uitstek voor geschikt is, dunkt mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |