Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Onzeker :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=95984)

PetitMoi 18-05-2002 20:35

Onzeker :(

Tis misschien beetje vies vaag stom verhaal maar k zit dr nou eenmaal mee :'(
een van mijn binnesteschaamlippen is best langer hangt dr ook gwoon uit! Ben ik de enigste of niet?

Alicia Silverstone 18-05-2002 20:42

whoei
breek me de bek niet open over schaamlippen.. :S :(
ben wel benieuwd naar reacties (van jongens)

FlyingPinguin 18-05-2002 20:44

is heel normaal hoor. tis helemaal niet nodig om daar onzeker over te worden.

miss Elise 18-05-2002 21:16

heel veel vrouwens hebben dat. helemaal niet erg. niets om je onzeker om te voelen ;)

miep 18-05-2002 23:10

hai hai,
is helemaal geen rare vraag hoor.
ik vind dat ik zelf veelste grote kleine schaamlippen heb, echt heel erg lelijk.
nu was ik laatst bij de gynaecoloog voor een inwendig onderzoek en ik dacht bah wat zal die man wel niet denken... maar aan de andere kant denk ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die "mooie" kleine schaamlippen hebben. als je dit zo leest op al die fora.... de meeste vrouwen zijn er niet tevreden over. nouja zeker weten doe ik het niet, ik durfde die gyn. natuurlijk ook niet te vragen "zeg wat vindt u nou van m'n schaamlippen?" :D

Sciza 18-05-2002 23:21

Dat heb ik dus ook :o
Ik weet nog dat ik vroeger nooit na gym of zwemmen durfde te douchen bij de andere meisjes, omdat zij dat niet zo hadden :o

Maar toen ik 10 was vond ik een vies boekje van mijn moeder op de kast (zo'n ouderwetse) en zag daarin twee foto's staan: één van een vagina zónder dat.... ding :D en één van een vagina zoals die van mij... Vanaf dat moment was ik opgelucht :)

Overigens stond er wel bij dat vrouwen met zo'n vagina vaak vrouwen zijn die erg sexlustig zijn... Hmm... maja, boekje kwam uit de jaren zeventig ofzo :)

GeNeVa 19-05-2002 11:56

gigigi.. volgens mij hoort het er juist zo uit te zien. Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik

miep 19-05-2002 17:32

Citaat:

GeNeVa schreef:
gigigi.. volgens mij hoort het er juist zo uit te zien. Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
Ik denk het ook niet, want meiden, WIE HEEFT DAT DAN??????? En ja, waarschijnlijk de een het meer dan de ander, maar dat ze er echt helemaal in zitten??? Ben benieuwd..

mathfreak 19-05-2002 18:26

Citaat:

GeNeVa schreef:
Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
In voorlichtingsboeken over sexualiteit zie je wel eens schematische afbeeldingen van de uitwendige geslachtsorganen van de vrouw, waarbij de binnenste of kleine schaamlippen inderdaad binnen de buitenste of grote schaamlippen staan afgebeeld, maar het komt bij sommige vrouwen en meisjes inderdaad voor dat de kleine schaamlippen tussen de grote schaamlippen naar buiten steken. Het is dus niets om je ongerust over te maken. Het heeft zelfs als voordeel dat ze bij sexueel contact makkelijker te stimuleren zijn omdat de partner niet eerst de grote schaamlippen opzij hoeft te doen om de kleine schaamlippen te kunnen stimuleren.

MissBi@tch 19-05-2002 20:05

Citaat:

PetitMoi schreef:
Tis misschien beetje vies vaag stom verhaal maar k zit dr nou eenmaal mee :'(
een van mijn binnesteschaamlippen is best langer hangt dr ook gwoon uit! Ben ik de enigste of niet?

nee maak je geen zorgen meid!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.