![]() |
Onzeker :(
Tis misschien beetje vies vaag stom verhaal maar k zit dr nou eenmaal mee :'(
een van mijn binnesteschaamlippen is best langer hangt dr ook gwoon uit! Ben ik de enigste of niet? |
whoei
breek me de bek niet open over schaamlippen.. :S :( ben wel benieuwd naar reacties (van jongens) |
is heel normaal hoor. tis helemaal niet nodig om daar onzeker over te worden.
|
heel veel vrouwens hebben dat. helemaal niet erg. niets om je onzeker om te voelen ;)
|
hai hai,
is helemaal geen rare vraag hoor. ik vind dat ik zelf veelste grote kleine schaamlippen heb, echt heel erg lelijk. nu was ik laatst bij de gynaecoloog voor een inwendig onderzoek en ik dacht bah wat zal die man wel niet denken... maar aan de andere kant denk ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die "mooie" kleine schaamlippen hebben. als je dit zo leest op al die fora.... de meeste vrouwen zijn er niet tevreden over. nouja zeker weten doe ik het niet, ik durfde die gyn. natuurlijk ook niet te vragen "zeg wat vindt u nou van m'n schaamlippen?" :D |
Dat heb ik dus ook :o
Ik weet nog dat ik vroeger nooit na gym of zwemmen durfde te douchen bij de andere meisjes, omdat zij dat niet zo hadden :o Maar toen ik 10 was vond ik een vies boekje van mijn moeder op de kast (zo'n ouderwetse) en zag daarin twee foto's staan: één van een vagina zónder dat.... ding :D en één van een vagina zoals die van mij... Vanaf dat moment was ik opgelucht :) Overigens stond er wel bij dat vrouwen met zo'n vagina vaak vrouwen zijn die erg sexlustig zijn... Hmm... maja, boekje kwam uit de jaren zeventig ofzo :) |
gigigi.. volgens mij hoort het er juist zo uit te zien. Het is niet zo dat de buitenste helemaal over de binnenste heen moeten vallen... tenminste dat denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |