![]() |
Von dutch ==> Don't Touch
Overtijd zag ik een T-shirt met de tekst "Don't Touch" met hetzelfde lijntje eronder als Von Dutch, kortom een erge versie van namaak kledij :eek: .
Maar natuurlijk heb je ook wel de gewone namaak waaraan je het bijna niet kan zien. Wat vinden jullie ervan? Dragen jullie het? Ben je er trots op? .... |
ik draag het niet hoor, afschuwelijk! ik vind von dutch al allesbehalve tof, laat staan die nepvariant.
|
ja ik ben er vet trots op
ga nu maar weer knikkeren |
Citaat:
|
Beetje jammer dat je het allemaal zo goedkoop van elkaar jat als kledingmerken onder elkaar. Als je dan niets origineels weet te verzinnen, doe het dan niet. Ik draag geen van beide merken en daar ben ik heel erg trots op.
|
Gewoon een funshirt. Boeiend. Von Dutch is baggerlelijk, en ik zal ook niet in een funshirt van Von Dutch gaan lopen. Dit is een kut topic.
|
Citaat:
Zo zag ik ook ergen BurberryS ipv Burberry of Dolce & Gabana ipv Dolce & GabBana. Of gewoon de merken die namaak zijn met de correcte naam, maar dan weer 5euro kosten. Ik bracht Von Dutch gewoon aan als VOORBEELD. :rolleyes: |
tja das al helemaal fout.. vin het ook zoooooooo stom als je van die meisjes ziet lopen met een LV tas.. de fake-heid straalt er gewoon van af.. te erg gewoon.. te fout.. heb best te doen met die mensen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk aan je bloeddruk.
|
Slottjeeeee (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm, wat is het foeking verschil, allebei een lap stof met een opdrukje. Echt of nep, ik kijk naar je bek en je mening en daar verandert echt/nep niets aan.
|
Citaat:
|
namaak vind ik alleen dom als ik het originele merk ook dom vind
|
Citaat:
ontopic: zal vast ook lelijk zijn net als het origineel |
Citaat:
:rolleyes: ontopic: Ik heb laatst wel een Von Bitch shirt gezien , geweldig camp (y) :cool: |
Wat TS nou psies bedoelt, is mij niet duidelijk, sorry apo-tje :bloos:
Als het als een funny shirt bedoeld is, heel heel heel jammer, die horen gewoon thuis in het topic "tshirts die grappig zijn maar niet grappig zijn" of welke ik laatst geopenend had. Ik vind het prachtig voor toeristen, 13jarige neefjes of om in te slapen. Maar mij doet het dus niets. Net zoals CocaCola -> Cocaine, jammer. Als het bedoelt is net zoals Louis Wuitton, dan heb ik er helemaal geen goed woord over. Beetje pronken met een merk terwijl je het origineel niet kan/wil betalen. En nou niet slap lullen, dan koop je het gewoon voor het merk (n) |
ik hou niet van merkkleding
en zal dus ook niet in de nepvariant rond gaan lopen.. (n) |
Ik vind die Von Dutch shirtjes wel cool staan bij meiden, alleen jammer dat in de vakantie iedereen van die shirtjes voor een knaak ergens in die zuidelijke landen hebben gekocht. Nu zie je ze opeens wel erg veel.
|
schijt an die tering von dutch... wat een hoerig achterna loop merk !!
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
boeiend.
ik snap best dat er namaak merkkleding wordt gemaakt en gekocht. Mensen vinden het echte te duur en bedrijven springen daarop in. @ Apomes: je doet net alsof het heiligschennis is (n) |
Ik begrijp de hele hype rond dat merk uberhaubt niet, het is niet mooi/origineel/apart/leuk whatever maar iedereen loopt ermee.
Het zegt mij niets en je zult mij er ook niet in zien, of het nou een echt shirt of fake is. |
Citaat:
|
Citaat:
Von Dutch was 'n pinstriper. (y) Maakte pinstripes op hot rods e.d. :cool: Het was 4 á 5 jaar geleden nog 'n merk dat alleen bij de Kustom Kulture bekend was. :D ik heb nog 'n Von Dutch broek met Ghost flames op de omslag van de pijpen, van 4 jaar geleden. Gheh. |
Citaat:
Vind het niet echt speciaal/leuk/whatever. Niet echt mijn smaak, het enige dat er anders aan is is die enorme letters en ik hou niet van zulke logo's. Ik vind het wel erg jammer als mensen met namaak gaan lopen. Was laatst op schiphol iemand ophalen van Malaga en de hele terminal stond vol met mensen die Von Dutch droegen :D té erg. |
Citaat:
oke, maar de shirts zijn onboeiend:p |
Citaat:
In de zin van: mensen die graag merkkleding erg belangrijk vinden en de logos het liefst zo groot mogelijk zien voor status en dan toch nog met fake troep rond gaan lopen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo leuk zijn die shirts niet, het enige wat het 'bijzonder' maakt is het enorme logo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is echt kansloos :|
|
Citaat:
Wel vet opzich, ben ik 'n trendsetter ineens. :cool: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Vlammen zijn 'n paar jaar terug al 'n tijdje hip geweest trouwens. Ging ook ineens nergens over. :p |
Citaat:
maar dat is toch al wel best hip? tenminste, vinnikdan :o |
Citaat:
|
ik hoef zowel geen von dutch als don't touch shirt.
lelijk logo |
Citaat:
|
Citaat:
Don't Touch moet toch een "grapje" wezen? Teminste, dat neem ik aan. Met Dolce & Gabana is het gewoon om te doen alsof je met een duur shirtje loopt wat niet zo is. Zo'n Don't Touch gedoe KAN best leuk wezen, mits je et goed doet. En neppe shit is gewoon fout, en dat ben ik ook want ik heb toen ik 7 was in kreta een shirtje gekregen van mn ouders en daar stond nep CK logo opgedrukt op en die vond ik heel leuk :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |