![]() |
mun beste vriend doet vaag---->lees ff!!!
Mijn beste vriend waar ik 6 jaar mee bevriend ben doet very vaag. Hij maakt ammel complimentjes over mijn kleren en vraag dan waar ik het heb gehaald en hij wil ammel weten waar ik het liefst winkel en als ie nieuwe kleren heeft, laat ie gelijk aan mij zien. En als ik met mun vriendinnen ben wezen stappen, wil hij alles horen wat ik gedaan heb en hij weet altijd waar ik ben. Zijn baas (hij werkt in un cafetaria) zegt dat wij iets hebben, zegt hij tenminste en da wij ut met elkaar doen enzo. Laatst vroeg ie me ook naar de bios. Maar daarna vertelde ie dat zun baas zei dat wij ut hadden gedaan. Whatever, why doet ie zo vaag?????
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Duh !
Dat heb ik al gezegd die jongen wil je. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen. Zie ook: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=89414 -Desecrator |
Sorry hoor, maar k hij doet heel vaag en ik wil weten of er meer zijn die zoiets hebben meegemaakt ofzo en of ze un advies hebben , want ik weet ut nie meer!!! Hellup!!!
:confused: :confused: :confused: |
je moet gewoon goed met die vriend gaan praten, en vertellen hoe jij erover denkt en dat jij niet van die verhalen wil horen over jezelf
|
sorry, lijkt mij eigenlijk een slotje aangezien deze topic een paar dagen eerder al geopend is door dezelfde persoon...!:rolleyes:
|
:rolleyes: das echt moeilijk he :rolleyes:
|
wat denk je zelf dat hij bedoeld.....
is het echt zo moeilijk om te zien, of wil je het niet zien he is in love |
Ten eerste: hij wil je.
Ten tweede: die baas van dat cafetaria lijkt me een ranzige oude vent. Wie gaat zich er nou mee bemoeien wat zijn minderjarige personeel uitspookt? Bah. |
haha, nou, bij mij komt die jongen een beetje over als een hyperactieve gozer, die je wel heel erg ziet zitten.
Ik zou er helemaal gek van worden, als iemand de hele tijd wil weten waar ik ben geweest en als ik net ergens van terug kom, al weer voor de deur staat. Maar ja, das mijn mening. Ik denk in ieder geval dat je maar is moet gaan vragen wat hij nou echt wil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |