![]() |
Lte
ok je hebt hier al die rare hippiez enzo maar ik ben er zeker van dat er ook een aantal mensen zijn die iets minder ''rebels'' luisteren. Wat vinden jullie van LTE?
ok ff voor de mensen die ze niet kennen: Lte '' liquid tension experiment '' Stijl: Instrumentale progressieve rock Sound samples: paradigm shift link doodgemaakt door hippies Universal mind link doodgemaakt door hippies When the water breaks Acid Rain Website: http://www.yesiknow.com/lte/ Eigenlijk moet je de hele nrs horen, want dit is niet echt representatief voor de diversiteit van de band :cool: |
Zou je misschien iets meer info wil geven over de band? dan kunnen mensen die tot de rare hippiez behoren ook kijken of dit hun misschien bevalt :)
|
ohja sorry man ik ben niet helemaal helder man was een rough day 2day
ok hij is ge-edit grote vis :cool: |
Ik vind het beter te pruimen dan DT vanwege het gebrek aan zang. Maar nogsteeds niet mijn ding. Maar When the Water Breaks is wel een gaaf nummer, hoop ik nog "ooit" te spelen met wat mensen. Leuk examenstuk.
|
Citaat:
|
idem. Maar Petrucci/Portnoy projecten zullen nooit echt "mijn soort" progrock zijn, kweetniet, heb er niet veel mee op echt een paar nummers na.
|
Tja.. die laatste vind ik wel leuk klinken, maar ook pas als de diepere bas erbij komt. Verder doet het me weinig ben ik bang.
|
Citaat:
|
Citaat:
pff hippiez... |
Haha, jij schrijft grappig. :)
|
Hey snees ouwe shredder wat vind jij van lte dan ik weet zeker dat je ze kent ( al heb ik al een gevoel dat je het niks vindt :P )
|
Citaat:
|
2de hands ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |